تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 21:56
10 بازدید
کد خبر : 352241

تساوی شمس آذر و هوادار/ زور شاگردان دقیقی و رحمتی به هم نرسید – آفتاب نو | اخبار ورزشی

تساوی شمس آذر و هوادار/ زور شاگردان دقیقی و رحمتی به هم نرسید – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شمس آذر و هوادار در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۲۶ مهر به قضاوت حمید حاج ملک و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. ترکیب شمس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شمس آذر و هوادار در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۲۶ مهر به قضاوت حمید حاج ملک و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی (۶۵- امید امیری)، امیرحسین صدقی، امیر محمدنسایی (۷۳- خشایار زبرجد)، مجتبی فخریان (۸۵- مهدی محمدی)، ایمان اکبری، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده، امیرمحمد پناهی و علی آزادمنش

ترکیب هوادار: محمد جواد کیا، عرفان معصومی، ابوالفضل علایی، صائب محبی، محمد ستاری، مهدی گودرزی (۸۴- محمدحسین صادقی)، مصطفی احمدی (۸۴- مصطفی شیخ)، مرتضی منصوری (۴۶- مهدی ترکمان)، محمد دیندار، محمد حسین زواری (۸۹- علی فتحی) و حسین مهربان (۸۹- پیمان رنجبری)

گل زودهنگام شمس آذر به هوادار

در دقیقه ۳ و پس از رد و بدل شدن چند پاس بین بازیکنان شمس آذر، صادق آلبوصبیح با پاسی در عمق مجتبی فخریان را صاحب توپ کرد و او در مصافی تک به تک با محمدجواد کیا موفق شد گل اول بازی را برای شمس آذر به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۳، مرتضی منصوری در موقعیتی تک به تک با محمدامین رضایی قرار گرفت اما پاس او به مدافعان شمس آذر رسید و او نتوانست از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد.

گل تساوی برای هوادار

در دقیقه ۵۶ بازیکنان هوادار به سمت دروازه شمس آذر حمله ور شدند و با سانتر مهدی ترکمان، صائب محبی با ضربه سر موفق شد دروازه رضایی را باز کند.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn