تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 22:36
94 بازدید
کد خبر : 352271

بدهی سنگین پرسپولیس به مهاجمان گل‌نزن

بدهی سنگین پرسپولیس به مهاجمان گل‌نزن

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس روز گذشته در واکنش به رسانه‌ای شدن خبر شکایت نبیل باهویی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در پی شکایت بازیکنان دیگری مثل شیخ دیاباته و نبیل باهویی خبر داد طی نامه‌ای به فیفا اعلام کرده‌اند مطالبات این بازیکنان را از حساب‌شان در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس روز گذشته در واکنش به رسانه‌ای شدن خبر شکایت نبیل باهویی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در پی شکایت بازیکنان دیگری مثل شیخ دیاباته و نبیل باهویی خبر داد طی نامه‌ای به فیفا اعلام کرده‌اند مطالبات این بازیکنان را از حساب‌شان در آنجا پرداخت کنند که البته فیفا هنوز پاسخی به این نامه نداده است.

بدهی سنگین پرسپولیس به مهاجمان گل‌نزن

اما شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که پرسپولیس چقدر در فیفا پول دارد و چقدر به سه مهاجم سابق خود بدهکار است. پرسپولیس بابت حضور ملی‌پوشانش در جام جهانی ۲۰۲۲ مبلغی در حدود ۶۵۰ هزار یورو پاداش گرفت که به خاطر تحریم‌ها این پول در حساب فیفا ماند. سال گذشته باشگاه پرسپولیس خیلی تلاش کرد بدهی‌اش به بوژیدار رادوشویچ را از طریق همین پول پرداخت کند که در‌نهایت ۲۰۰ هزار قسط آخر و ۲۰۰ هزار جریمه دیرکرد آن را نیز از طریق فیفا به حساب دروازه‌بان کروات پرداخت کرد. در همان مقطع نیز باشگاه پرسپولیس به دنبال این بود که مابقی پول که حدود ۲۵۰ هزار دلار می‌شود را به شکل دیگری بگیرد و با ارسال نامه‌ای به فیفا خواهان پرداخت طلب پریرا از این پول شد که از قرار معلوم فیفا نپذیرفت. در هر صورت باشگاه پرسپولیس در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار دلار به شیخ دیاباته بدهکار است؛ نزدیک به ۱۵۰ هزار دلار هم طلب پریرا می‌شود که هر دو حکم فیفا را در دست دارند. از طرفی نبیل باهویی هم وقتی دید نمی‌تواند طلب کمتر از ۶۰ هزار دلارش را بگیرد به فیفا شکایت کرده و خواهان کل پول قراردادش که حدود ۲۰۰ هزار دلار می‌شود‌ شده است. با این حساب باید گفت بدهی پرسپولیس به بازیکنان خارجی‌اش بیشتر از دو برابر طلبش از فیفا است. ناگفته نماند مهاجمان نامبرده روی‌هم‌رفته اندازه انگشتان یک دست هم برای پرسپولیس گل نزدند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn