تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 23:24
14 بازدید
کد خبر : 352300

استفاده از کمک داور ویدیویی باید برای همه تیمها و بازی های حساس ممکن شود

استفاده از کمک داور ویدیویی باید برای همه تیمها و بازی های حساس ممکن شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید مهدی رحمتی پنجشنبه شب پس از تساوی تیم هوادار با شمس آإر در نشست خبری گفت: تیم هوادار در این بازی شایسته کسب سه امتیاز بود و در چند صحنه داور به ضرر تیم ما سوت زد که جای سوال دارد، چرا برای ۲

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید مهدی رحمتی پنجشنبه شب پس از تساوی تیم هوادار با شمس آإر در نشست خبری گفت: تیم هوادار در این بازی شایسته کسب سه امتیاز بود و در چند صحنه داور به ضرر تیم ما سوت زد که جای سوال دارد، چرا برای ۲ تیم که در جدول شرایط نزدیکی دارند نباید از کمک داور ویدیویی استفاده شود، درحالی که حتی کمک داور ویدیویی در بازی قبل هم به ضرر ما بود و پنالتی ها و خطاهای ما گرفته نشد و امشب هم یک پنالتی طلبکار شدیم.

وی اضافه کرد: کمیته داوری نباید اجازه دهد در حق تیم ها تبعیض رخ دهد و باید شرایط یکسانی را در لیگ برتر برای همه تیم ها در استفاده از VAR ایجاد کنند.

سرمربی تیم هوادار بیان کرد: قرار نیست اگر ما هوادار نداریم ، حقمان نادیده گرفته شود مثلا در همین بازی در یک صحنه در محوطه هیجده قدم روی بازیکن ما خطا کردند اما گرفته نشد و اگر سیستم VAR بود حتما می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی کفت: قرار نیست کمک داور ویدیویی فقط برای تیم های پرطرفدار و پولدار استفاده شود.

رحمتی از بازیکنان تیمش اظهار رضایت کرد و افزود: هر دو تیم خوب و تهاجمی بازی کردند و فکر می کنم تماشگران هم راضی شدند اما تیم ما بدشانس بود و چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم هوادار تهران اظهارداشت: تیم شمس آذر دقایق اول بازی یک گل تاکتیکی زد اما در ادامه بازی حرفی برای گفتن نداشت و ما خیلی تلاش کردیم تا پیروز بازی باشیم تا از انتهای جدول خود را رها کنیم که اینگونه نشد.

رحمتی گفت: تیم هوادار بازیکنان جوانی دارد و رویکرد ما هم یازی دادن به آنهاست و در این بازی هم میانگین سنی تیم ما پایین بود و استعدادهای خوبی داریم که امیدواریم بتدریج خود را نشان دهند.

تیم های شمس آذر قزوین و هوادار تهران در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn