تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 10:36
17 بازدید
کد خبر : 352678

قتل دختر زیبا به دست پدر

قتل دختر زیبا به دست پدر

بازدید:۴ صد آنلاین | قتل دختر جوان به دست پدر و ابراز ندامت او در دادگاه را در ادامه خبر بخوانید. به گزارش صد آنلاین،حادثه‌های تلخ خانوادگی که گاه به جنایت ختم می‌شوند، نمونه‌هایی از بحران‌های عاطفی و روانی در جامعه ما هستند. یکی از این ماجراها به وقوع پیوست، داستانی دردناک از یک پدر است

قتل دختر زیبا به دست پدر | دخترکشی هولناک مرد تهرانی با چاقو

بازدید:۴

صد آنلاین | قتل دختر جوان به دست پدر و ابراز ندامت او در دادگاه را در ادامه خبر بخوانید.

به گزارش صد آنلاین،حادثه‌های تلخ خانوادگی که گاه به جنایت ختم می‌شوند، نمونه‌هایی از بحران‌های عاطفی و روانی در جامعه ما هستند. یکی از این ماجراها به وقوع پیوست، داستانی دردناک از یک پدر است که در پی نافرمانی دخترش از دست می‌دهد و در نهایت به جنایت و حبس محکوم می‌شود. در این داستان، ابراز ندامت و محبت مادر نیز نکته‌ای قابل تامل است که بر عمق احساسات انسانی در شرایط بحرانی تأکید می‌کند.

 

حادثه تلخ و قتل دختر جوان

این حادثه که در جنوب تهران به پلیس گزارش شد. پدر میانسالی با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ادعا کرد که دختر ۲۱ ساله‌اش را به قتل رسانده است. پلیس پس از ورود به خانه، با جسد خونین دختر جوان مواجه شد. پدر در بازجویی‌ها به قتل دخترش اعتراف کرد و ادعا کرد که نافرمانی‌های او از خانه و روابطش با دیگر مردان باعث این جنایت شد.

 

دلایل قتل

متهم در تشریح دلایل قتل گفت: «دخترم یک سال قبل با وجود مخالفت من و همسرم، از همسرش جدا شد و به خانه ما برگشت. اما از مدتی قبل به بهانه‌های مختلف از خانه خارج می‌شد و شب‌ها به خانه برنمی‌گشت. در این مدت ما نگران او بودیم، زیرا متوجه شده بودیم که با مردی در فضای مجازی ارتباط دارد.»

 

به گفته او، صبح روز حادثه به خانه دخترش رفت تا او را متقاعد کند که به خانه برگردد. اما مریم به او گفت که می‌خواهد مستقل زندگی کند. این جواب موجب عصبانیت پدر شد و در نتیجه، او در حین درگیری چاقویی برداشت و چند ضربه به دخترش زد.

 

ابراز ندامت و احساسات

پس از ارتکاب جرم، پدر به شدت پشیمان شد و گفت: «پس از کشتن دخترم، برای چند ساعت روی زمین نشسته و گریه کردم. عذاب وجدان به قدری مرا آزار می‌دهد که نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم. من هیچ‌گاه نمی‌خواستم دست به این کار بزنم.»

 

در دادگاه، مادر مقتول به حمایت از شوهرش پرداخت و اعلام کرد که از او رضایت دارد. این موضوع، نشان‌دهنده عمق عواطف خانوادگی در چنین شرایط بحرانی است. پدر نیز به شدت ابراز پشیمانی کرد و از همسرش خواست تا او را ببخشد.

 

 

در نهایت، با توجه به مدارک موجود در پرونده، قضات مرد را به ۶ سال حبس محکوم کردند. این حکم نه تنها یک مجازات قانونی، بلکه یادآور این واقعیت تلخ است که بحران‌های خانوادگی می‌توانند به جنایت منجر شوند و عواقب آن برای همه اعضای خانواده و جامعه بسیار سنگین است.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn