تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 12:09
9 بازدید
کد خبر : 352745

نحوه پرداخت قبض برق مشترکان پرمصرف تغییر کرد

نحوه پرداخت قبض برق مشترکان پرمصرف تغییر کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از توانیر، عبدالامیر یاقوتی گفت: با توجه به این که از ماههای گرم تابستان خارج شده ایم گفت: مشترکان باید در مصرف برق به این مهم توجه کرده و با در نظر گرفتن این نکته که الگوی مصرف در مناطق عادی از ۳۰۰ کیلووات به ۲۰۰ کیلووات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از توانیر، عبدالامیر یاقوتی گفت: با توجه به این که از ماههای گرم تابستان خارج شده ایم گفت: مشترکان باید در مصرف برق به این مهم توجه کرده و با در نظر گرفتن این نکته که الگوی مصرف در مناطق عادی از ۳۰۰ کیلووات به ۲۰۰ کیلووات کاهش یافته، مصرف برق خود را به گونه‌ای مدیریت کرده تا با قبضهای سنگین مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از حداکثر یارانه انرژی برخوردار می شوند و قبضهای برق این مشترکان به طور معمول کمتر از ۵۰ هزار تومان خواهد بود، اما برای مشترکان پرمصرفی که ۲.۵ برابر بالاتر از الگو برق مصرف کنند، قبضهای میلیونی صادر خواهد شد و باید بهای برق مصرفی خود را غیریارانه‌ای پرداخت کنند.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق تصریح کرد: مشترکان خیلی پرمصرف باید به فکر تامین برق خود از طریق خرید از تابلو سبز و یا استفاده از پنلهای خورشیدی و نیز استفاده از ذخیره‌سازها باشند.

یاقوتی در ادامه با بیان این که قبض برق مشترکانی که در تابستان الگوی مصرف را رعایت می‌کردند، ممکن است کمتر هم باشد، خاطرنشان ساخت: هوا رو به خنکی و سردی می‌رود و بالطبع تجهیزات گرمایشی وارد مدار می‌شوند، از این رو استفاده از تجهیزات گرمایشی برقی تاثیر بسیار زیادی در میزان مصرف برق گذاشته و آن را به شدت افزایش می‌دهد.

وی در همین زمینه تاکید کرد: مشترکان باید در استفاده صحیح از سیستمهای گرمایشی علاوه بر جلوگیری از افزایش هزینه برق مصرفی، در مصرف گاز هم صرفه جویی کنند تا زمستان نیز بدون مشکل سپری شود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn