تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 12:34
11 بازدید
کد خبر : 352763

ورزشگاه آزادی تا پایان آذر آماده می‌شود

ورزشگاه آزادی تا پایان آذر آماده می‌شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمحمدشروین اسبقیان امروز (جمعه) در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شخص احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان به صورت جدی بر بازسازی این ورزشگاه نظارت دارد و یک کار اساسی برای ۵۰ سال آینده در ورزشگاه انجام می‌شود و تا اواخر آذرماه آماده خواهد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمحمدشروین اسبقیان امروز (جمعه) در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص آماده‌سازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شخص احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان به صورت جدی بر بازسازی این ورزشگاه نظارت دارد و یک کار اساسی برای ۵۰ سال آینده در ورزشگاه انجام می‌شود و تا اواخر آذرماه آماده خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی بحثی در خصوص بازسازی تا سال ۱۴۰۴ داشت که مربوط به مجموعه ورزشگاه است اما امروز کارهای بسیار اساسی روی استادیوم انجام شده است. در بازدیدی که از این مجموعه داشتم واقعا کارهای بی‌نظیری در دستور کار قرار گرفته است. کاری که آقای طلا از آن صحت کردند کارهای حاشیه‌ای است که به صورت مداوم ادامه دارد.

اسبقیان ادامه داد: امروز هم صندلی‌ها عوض شده و جایگاه خبرنگاران نیز بازسازی شده است. امیدوارم که دوربین برنامه‌های ورزشی به ورزشگاه بروند تا مردم بدانند که چه کار اساسی انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn