تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 12:39
19 بازدید
کد خبر : 352768

متاسفم که هیچکس به فکر استقلال نیست/ چه کسی به خانواده مربیان خارجی دسترسی دارد؟/ ذوب آهن سرسخت است ولی باید برنده شویم

متاسفم که هیچکس به فکر استقلال نیست/ چه کسی به خانواده مربیان خارجی دسترسی دارد؟/ ذوب آهن سرسخت است ولی باید برنده شویم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، علی چینی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت استقلال در بحث انتخاب سرمربی خارجی اظهار داشت: متاسفانه آنچه دست‌های پشت پرده برای ضعیف کردن تیم استقلال در نظر داشتند یک به یک در حال اجرا شدن است. سناریوی ضعیف کردن تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، علی چینی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت استقلال در بحث انتخاب سرمربی خارجی اظهار داشت: متاسفانه آنچه دست‌های پشت پرده برای ضعیف کردن تیم استقلال در نظر داشتند یک به یک در حال اجرا شدن است. سناریوی ضعیف کردن تیم استقلال و دور کردن این تیم از صدر جدول تا اینجا درست جواب داده و هر کاری که خواسته‌اند با استقلال کرده‌اند.

وی افزود: شاید الان با شنیدن این حرف‌ها عده‌ای بگویند باز هم حرف‌های تکراری استقلالی‌ها شروع شد ولی شما اگر یک نگاه ساده به اتفاقات سال‌های گذشته بکنید متوجه می‌شوید که فقط در لیگ بیست و یکم که آقای آجورلو مدیر استقلال بود این تیم آرامش داشت و در قبل و بعد از آن همیشه عامل یا عواملی برای ضعیف کردن استقلال ردیف می‌شد تا این تیم نتواند در جایگاه واقعی خودش قرار بگیرد.

کارشناس مسائل فوتبالی ادامه داد: الان هم چون دیدند استقلال خوب یارگیری کرده و می‌توانست نتایج خوبی بگیرد تیم را به لحاظ فنی به هم ریخته‌اند و الان هم اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌گذارند مربی خارجی به استقلال بیاید. چه کسی می‌تواند ایمیل خصوصی خانواده مربیان خارجی را داشته باشد که به آنها پیام بدهد تا به ایران نیایند. این‌ها همه اتفاقاتی است که بی‌دلیل رخ نمی‌دهد و دست‌های پشت پرده نمی‌خواهند استقلال با یک مربی خارجی خوب کارش را ادامه بدهد و در صدر جدول رقبا را از پیش رو بردارد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم از بس که در این چند سال از وضعیت حاکم بر فوتبال کشورمان حرص و جوش خورده‌ام.

چینی با اشاره به بازی امشب استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بدون شک یکی از بازی‌های سخت استقلال در پیش رو قرار دارد. ذوب آهن حریف سرسختی است ولی چاره ای جز ژیروزی نداریم. با توجه به اتفاقات این مدت ما توقع داریم استقلال فقط برنده شود تا از صدر جدول دورتر نشود. اما آیا با توجه به وضعیت اخیر، نبودن ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی این امکان وجود خواهد داشت! تازه ما چند روز بعد باید با النصر عربستان بازی کنیم که اگر اوضاع آرام بود و شکل و شمایل امروز بر استقلال حاکم نبود قطعاً می‌توانستیم این تیم را هم شکست بدهیم.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی که مردم به لحاظ وضعیت اقتصادی و گرانی‌های اخیر در شرایط بدی قرار گرفته‌اند تنها دلخوشی‌شان به استقلال و نتایج این تیم است که آنجا هم می‌خواهید از این مردم بگیرید. لطفاً بی‌خیال استقلال شوید و بگذارید این تیم در لیگ کار خودش را انجام بدهد. قطعاً حضور یک مربی خارجی در استقلال می‌تواند کمک کند تا این تیم در زمان باقی مانده تا پایان فصل نتایج مورد نظرش را بگیرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn