تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 14:01
9 بازدید
کد خبر : 352831

آیا ارتش آمریکا به فناوری ضد جاذبه بیگانگان دست یافته است؟

آیا ارتش آمریکا به فناوری ضد جاذبه بیگانگان دست یافته است؟

جو روگان پس از شنیدن ادعاهایی مبنی بر اینکه ارتش آمریکا به فناوری ضد جاذبه بیگانگان دست یافته، نگرانی خود را در این باره ابراز کرد. مایکل شلنبرگر، روزنامه‌نگار تحقیقی، مهمان پادکست او بود. به گفته شلنبرگر، او با افرادی صحبت کرده که شواهد مستقیمی دارند که بر اساس آن ها پنتاگون در حال بازیابی

جو روگان پس از شنیدن ادعاهایی مبنی بر اینکه ارتش آمریکا به فناوری ضد جاذبه بیگانگان دست یافته، نگرانی خود را در این باره ابراز کرد.

مایکل شلنبرگر، روزنامه‌نگار تحقیقی، مهمان پادکست او بود. به گفته شلنبرگر، او با افرادی صحبت کرده که شواهد مستقیمی دارند که بر اساس آن ها پنتاگون در حال بازیابی و مهندسی معکوس فناوری بشقاب‌پرنده‌هاست.

از زمان حادثه معروف رزول در سال ۱۹۴۷، ادعاهایی مبنی بر تلاش آمریکا برای بازسازی سیستم پیشرانه فضاپیماهای بیگانه و فناوری ضد جاذبه مطرح شده است.

روگان از پیامدهای احتمالی افشای این اطلاعات ابراز نگرانی کرد. او گفت که اگر این شواهد تأیید شوند، ممکن است که جامعه دچار فروپاشی شود. زیرا این باور که انسان‌ها کنترل اوضاع را در دست دارند، زیر سؤال می‌رود.

شلنبرگر در ادامه گفت که برخی معتقدند آمریکا به فناوری ضد جاذبه دست یافته، اما او شخصاً نسبت به این موضوع تردید دارد.

شلنبرگر گفت که فکر نمی‌کند ما واقعاً بتوانیم به چنین فناوری بزرگی دست پیدا کنیم، زیرا این کار بسیار پیچیده و زمان‌بر است.

با این حال، او تصریح کرد که با افرادی صحبت کرده که می‌گویند شواهدی در این باره دارند، اما هنوز نمی‌خواهند که این اطلاعات را به صورت عمومی افشا کنند.

لوئیس الیزوندو که قبلاً در پنتاگون کار می‌کرده و اکنون به‌عنوان «افشاگر بشقاب‌پرنده» شناخته می‌شود نیز ادعا کرده که خلبانان نیروی دریایی آمریکا پیش‌تر شاهد بشقاب‌پرنده‌هایی بوده‌اند که از فناوری ضد جاذبه استفاده می‌کردند.

الیزوندو در کتاب جدیدش اشاره کرده که ویدیوی ضبط شده توسط نیروی دریایی آمریکا از بشقاب‌پرنده Gimabl در سال ۲۰۱۵، نمونه‌ای از این فناوری است. او گفته که این شیء به وضوح تحت تاثیر جاذبه زمین نبوده است.

شلنبرگر در ادامه پادکست توضیح داد که برنامه‌های مهندسی معکوس بشقاب‌پرنده‌ها در گذشته با برنامه جدید و فوق محرمانه‌ای که او اخیراً فاش کرده، تفاوت دارند.

او با انتشار گزارشی درباره یک برنامه مخفی جمع‌آوری داده‌های مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها توجهات زیادی را جلب کرد.

این برنامه در سال ۲۰۱۷ آغاز شده و هدفش جمع‌آوری بهترین تصاویر، ویدیوها و شواهد مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها بوده است.

یک منبع ناشناس ادعا کرده که برای چندین دهه، اطلاعات مربوط به هوش غیرانسانی (NHI) و پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) پنهان شده اند.

این عبارت‌ها اصطلاحات فنی و دقیق‌تری هستند که توسط کارشناسانی که این حوادث را بررسی می‌کنند، مورد استفاده قرار می گیرند.

به گفته این منبع، دولت آمریکا بدون اطلاع یا نظارت کنگره، در حال مدیریت این مسائل بوده است.

اگرچه این گزارش به صورت عمومی فاش نشده، اما دو خبرنگار مدعی شده‌اند که این گزارش ۲۰ صفحه‌ای را خوانده اند و یکی از آنها گفته که به دلیل داشتن این اطلاعات، با تهدیدهایی مواجه شده است.

این دو نفر قصد دارند که اطلاعات بیشتری را درباره این گزارش در جلسات عمومی کنگره در ماه نوامبر فاش کنند.

شلنبرگر به روگان گفت:

باید از افشاگران محافظت کنیم و قانونی برای حمایت از آن ها تصویب شود.

او امیدوار است که با تصویب این قانون، منابعش بتوانند اطلاعات خود را فاش کنند.

شلنبرگر برخلاف روگان، نگران زیادی از این بابت نداشت که افشای اطلاعات بشقاب‌پرنده‌ها باعث فروپاشی جامعه شود، اما این احتمال را کاملاً رد نکرد. او گفت:

مشکل اینجاست که احتمال‌های زیادی درباره اتفاقاتی که در جریان است، وجود دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn