تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 16:24
7 بازدید
کد خبر : 352929

نیمار در تور تنیس ریاض | اخبار ورزشی

نیمار در تور تنیس ریاض | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: نیمار در مسابقات نیمه نهایی تنیس ۶ پادشاه که با حضور ۶ تنیسور برتر دنیای تنیس برگزار شد، حضور داشت. به گزارش خبرگزاری دانشجو،  در دو دیدار نیمه نهایی دو جوان آینده دار دنیای تنیس یعنی آلکاراز و سینر موفق شدند دو اسطوره این ورزش یعنی نادال و جوکوویچ را شکست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

نیمار در مسابقات نیمه نهایی تنیس ۶ پادشاه که با حضور ۶ تنیسور برتر دنیای تنیس برگزار شد، حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،  در دو دیدار نیمه نهایی دو جوان آینده دار دنیای تنیس یعنی آلکاراز و سینر موفق شدند دو اسطوره این ورزش یعنی نادال و جوکوویچ را شکست داده و به فینال برسند.

 در جریان جام ۶ پادشاه که مسابقه‌ای دوستانه و غیررسمی در جهان تنیس به شمار می‌رود و با حضور ۶ تنیسور برتر و سرشناس (نادال، جوکوویچ، آلکاراز، سینر، مدودوف و رونه) برگزار می‌شود روز گذشته نیمار  مهمان ویژه دیدار نادال و آلکاراز بود و با هر دو نفر عکسی به یادگار گرفت.  .

۶ تنیسور برای حضور در این مسابقات مبلغ بسیار هنگفتی دریافت کرده‌اند تا عربستان اینگونه ورود خود را به دنیای تنیس هم اعلام کند.

در نیمه نهایی این مسابقات که روز گذشته برگزار شد آلکاراز و سینر دو جوان اول حال حاضر تنیس توانستند به ترتیب نادال و جوکوویچ دو اسطوره این رشته را شکست دهند و راهی فینال شوند.

رافائل نادال که چندی پیش خداحافطی خود را از دنیای حرفه‌ای اعلام کرده بود فردا در آخرین مسابقه رسمی تنیس خود در رده‌بندی مسابقات عربستان به  مصاف حریف و دوست قدیمی خود جوکوویچ خواهد رفت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn