تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 16:50
21 بازدید
کد خبر : 352950

شکست در اجرایی کردن متناسب‌سازی

شکست در اجرایی کردن متناسب‌سازی

بازدید:۳۳۰ صد آنلاین | رئیس کانون بازنشستگان لشگری از اجرایی نشدن متناسب‌سازی حقوق خبر می‌دهد؛ دولت چه اقداماتی انجام داده است؟ به گزارش صد آنلاین،با وجود وعده‌های مکرر مسئولان درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح، رئیس کانون بازنشستگان لشگری از اجرایی نشدن این قانون در مهر ماه خبر داده است. جعفری‌نسب، رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح

شکست در اجرایی کردن متناسب‌سازی | صدای اعتراض بازنشستگان نیرو‌های مسلح

بازدید:۳۳۰

صد آنلاین | رئیس کانون بازنشستگان لشگری از اجرایی نشدن متناسب‌سازی حقوق خبر می‌دهد؛ دولت چه اقداماتی انجام داده است؟

به گزارش صد آنلاین،با وجود وعده‌های مکرر مسئولان درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح، رئیس کانون بازنشستگان لشگری از اجرایی نشدن این قانون در مهر ماه خبر داده است. جعفری‌نسب، رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح کشور، اعلام کرد که با وجود این که طبق قانون، متناسب‌سازی حقوق باید از اول فروردین‌ماه امسال اجرایی می‌شد، دولت هنوز سازوکاری برای این کار اعلام نکرده است. این وضعیت نگران‌کننده، صدای اعتراض بازنشستگان را بلند کرده و آنها را در بلاتکلیفی قرار داده است.

 

عدم تحقق متناسب‌سازی حقوق

جعفری‌نسب در اظهارات خود تصریح کرد که طبق قانون، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان باید از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری آغاز می‌شد. با این حال، هنوز دولت هیچ برنامه‌ای برای اجرایی کردن آن ارائه نکرده است. وی افزود که در پیگیری‌های کانون‌های استان‌ها با نمایندگان مجلس، مسئله متناسب‌سازی مورد تاکید قرار گرفته و به‌ویژه آقای قالیباف در جلسه علنی مجلس در ۱۸ مهرماه بر ضرورت اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۳۰ و ۴۰ درصد تأکید کرده است.

 

اما با وجود این وعده‌ها، به نظر می‌رسد دولت هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارد. این سکوت و بی‌توجهی باعث ایجاد نگرانی و ناامیدی در میان بازنشستگان نیروهای مسلح شده است.

 

انتظارات بازنشستگان نیروهای مسلح

بازنشستگان نیروهای مسلح در این شرایط انتظار داشتند که حداقل احکام جدید صادر شود و یا علی‌الحساب متناسب‌سازی هرچه زودتر پرداخت گردد. با این حال، عدم تحقق وعده‌ها و تأخیر در صدور احکام جدید، وضعیت آنها را به شدت دشوار کرده است. این بلاتکلیفی به نگرانی‌ها و نارضایتی‌های بیشتری در میان این قشر افزوده است.

 

این در حالی است که بسیاری از بازنشستگان به دنبال تأمین معیشت خود و خانواده‌شان هستند و عدم پرداخت متناسب‌سازی حقوق می‌تواند مشکلات جدی برای آنها ایجاد کند.

 

 

با وجود تأکیدات مکرر مسئولان و وعده‌های دولت درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، عدم تحقق این وعده‌ها و عدم برنامه‌ریزی مناسب از سوی دولت، موجب بروز نگرانی و ناامیدی در میان بازنشستگان نیروهای مسلح شده است. به نظر می‌رسد که بازنشستگان باید منتظر تحولات جدید و اقدامات مؤثری از سوی دولت باشند تا این وعده‌ها به واقعیت تبدیل شود و شرایط بهتری برای آنها فراهم گردد. در غیر این صورت، بی‌توجهی به نیازهای این قشر از جامعه می‌تواند تبعات ناگواری به همراه داشته باشد.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn