تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 18:00
9 بازدید
کد خبر : 353009

افتتاح چهار طرح ورزشی و درمانی در شازند

افتتاح چهار طرح ورزشی و درمانی در شازند

به گزارش جام جم آنلاین،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس شهباز گفت: هشتمین پایگاه اورژانس شهرستان شازند با کمک خیر محترم جناب آقای گلوایی با هزینه‌ای بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان افتتاح شد. نظری افزود: باتوجه به اینکه در این پایگاه اورژانس محوطه سازی برای پد هوایی نیز صورت گرفته است،

افتتاح چهار طرح ورزشی و درمانی در شازند

به گزارش جام جم آنلاین،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس شهباز گفت: هشتمین پایگاه اورژانس شهرستان شازند با کمک خیر محترم جناب آقای گلوایی با هزینه‌ای بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

نظری افزود: باتوجه به اینکه در این پایگاه اورژانس محوطه سازی برای پد هوایی نیز صورت گرفته است، این آمادگی وجود دارد که اورژانس هوایی نیز در این شهرستان خدمات ارائه دهد.

او ادامه داد: نهمین پایگاه اورژانس در شهرستان شازند نیز در آینده نزدیک در شهر مهاجران افتتاح خواهد شد.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی گفت: طرح زمین ورزشی حدود دو میلیارد تومان و طرح سالن ورزشی چند منظوره به ارزش ۲۵ میلیارد تومان از طرح‌های سنواتی استان بوده است که در چارچوب نهضت اتمام طرح‌های نیمه تمام بعد از ۱۳ سال افتتاح شد.

پایگاه خیر ساز اورژانس شهباز با هزینه‌ای بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان، زمین چمن مصنوعی روستای مزرعه خاتون با هزینه‌ای بالغ ۲/۹ میلیارد تومان و سالن ورزشی روستای حصار محمودیه با هزینه‌ای بیش از ۶ میلیارد تومان و سالن ورزشی چند منظوره روستای حاجی آباد که از طرح‌های سنواتی است که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn