تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 20:57
8 بازدید
کد خبر : 353150

با پیگیری بهرامی ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات نفت به مارگون اختصاص یافت

با پیگیری بهرامی ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات نفت به مارگون اختصاص یافت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛روح الله سیاهپور رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد با همراهی برخی از اعضای دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون با حضور در برخی پروژه‌های این ارگان عمرانی بازدید کرد. سیاهپور در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از پیگیری‌های محمد بهرامی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛روح الله سیاهپور رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد با همراهی برخی از اعضای دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون با حضور در برخی پروژه‌های این ارگان عمرانی بازدید کرد.

سیاهپور در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از پیگیری‌های محمد بهرامی نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: نماینده مردم بویراحمد در مجلس با پیگیری‌های مستمر اعتبارات بسیار خوبی برای مناطق محروم در همین زمان اندک حضور خود فراهم کرده است که اکنون با تزریق این منابع در بسیاری از مناطق شهرستان بویراحمد پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال روند بسیار خوبی هستند.

وی اعتبارات شهرستان را از محل تملک دارایی‌ها مبلغ ۲۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام کرد که اجرای طرح ۴۱ روستا در دستور کار قرار دارد.

سیاهپور اعتبارات استانی را برای شهرستان مارگون ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای اجرای۱۷ طرح عنوان کرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد اعتبارات حوزه نفت را که با رایزنی‌های نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون ابلاغ شده برای شهرستان مارگون ۳۰ میلیارد تومان و برای شهرستان بویراحمد ۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی در پایان گفت: احساس من این است با روندی که در پیش گرفته‌ایم و اعتبارات خوبی که با رایزنی‌های نماینده شهرستان‌های سردسیری در حال تزریق به پروژه‌های شهرستان‌های بویراحمد و مارگون هستند به زودی شاهد مرتفع شدن بسیاری از مشکلات زیرساختی روستا‌های این دو شهرستان باشیم.

گفتنی است در این سفر با نظارت مسئولان دفتر ارتباطات مردمی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون از روند اجرای پروژه‌های آسفالت معابر برخی از روستا‌های بخش لوداب شهرستان بویراحمد و شهرستان مارگون بازدید به عمل آمد و به زودی بخش زیادی از این طرح‌های در دست اجرا به اتمام خواهند رسید.

انتهای پیام 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn