تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 21:01
12 بازدید
کد خبر : 353155

فصل دوم سریال «سیلو» کی پخش می شود؟ + تریلر

فصل دوم سریال «سیلو» کی پخش می شود؟ + تریلر

در دنیای سریال‌های علمی-تخیلی، «سیلو» توانسته جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کند. با انتشار تریلر فصل دوم این سریال، هیجان طرفداران به اوج خود رسیده است. این تریلر دو دقیقه‌ای که با سبکی حماسی و سینمایی ساخته شده، نوید یک فصل پر از ماجرا و کشمکش را می‌دهد. بازگشت ربکا فرگوسن و معرفی چهره‌ای جدید

در دنیای سریال‌های علمی-تخیلی، «سیلو» توانسته جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کند. با انتشار تریلر فصل دوم این سریال، هیجان طرفداران به اوج خود رسیده است. این تریلر دو دقیقه‌ای که با سبکی حماسی و سینمایی ساخته شده، نوید یک فصل پر از ماجرا و کشمکش را می‌دهد.

بازگشت ربکا فرگوسن و معرفی چهره‌ای جدید

تریلر فصل دوم سیلو، بازگشت ربکا فرگوسن در نقش ژولیت نیکولز را نشان می دهد. همچنین، استیو زان، ستاره سریال نیلوفر سفید، به عنوان یک شخصیت جدید به جمع بازیگران این مجموعه پیوسته است. حضور این بازیگر سرشناس، بر جذابیت‌های فصل جدید افزود.

ادامه داستان فصل دوم «سیلو» از جایی حساس

فصل دوم سیلو درست از جایی آغاز می‌شود که فصل اول با یک پایان غافلگیرکننده به پایان رسید. ژولیت که برای نظافت به بیرون از سیلو فرستاده شده بود – اصطلاحی که در واقع به معنای مرگ محتوم است – حالا باید برای بقا در دنیای بیرون تلاش کند.

خطرات پیش روی ژولیت

تریلر نشان می‌دهد که ژولیت با خطرات متعددی روبرو است. از سقوط از ارتفاع گرفته تا تهدید به مرگ توسط شخصیت جدیدی که استیو زان آن را بازی می‌کند. این صحنه‌ها حاکی از آن است که ژولیت احتمالاً تلاش می‌کند به سیلوهای دیگر دسترسی پیدا کند.

دروغ‌ها و مبارزات داخل سیلو

در حالی که ژولیت در بیرون با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، داخل سیلو نیز اوضاع آرام نیست. برنارد هولند و رابرت سیمز تلاش می‌کنند دروغ مرگ ژولیت را حفظ کنند، اما این دروغ در حال فروپاشی است. از سوی دیگر، شخصیت‌هایی مانند مارتا واکر و پل بیلینگز در تلاشند برای ساکنان سیلو مبارزه کنند.

جلوه‌های بصری خیره‌کننده

یکی از نکات قابل توجه در تریلر فصل دوم سیلو، جلوه‌های بصری چشمگیر آن است. سبک برش و تدوین تریلر به گونه‌ای است که گویی برای نمایش در سینما ساخته شده است. این کیفیت بالای تصویری، نشان از سرمایه‌گذاری قابل توجه در تولید این سریال دارد.

زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل دوم «سیلو»

فصل دوم سیلو قرار است از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ در سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش شود. این فصل شامل ۱۰ قسمت خواهد بود که هر جمعه یک قسمت از آن منتشر می‌شود. پخش این فصل تا ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت.

سریال “سیلو”، که بر اساس رمان‌های Wool نوشته هیو هاوی و با اقتباس گراهام یوست ساخته شده، توانسته با روایت داستانی مرموز در آینده‌ای دیستوپیایی، توجه مخاطبان را به خود جلب کند. داستان جامعه‌ای که در یک سیلوی عظیم زیرزمینی زندگی می‌کنند و رهبرانشان سعی در پنهان کردن حقایق دارند، حالا با خروج ژولیت به دنیای بیرون، وارد مرحله جدیدی شده است.

فصل دوم سریال «سیلو»

تریلر فصل دوم سیلو با موفقیت توانسته بدون لو دادن جزئیات زیاد، هیجان و کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد. این تریلر با ترکیبی از صحنه‌های اکشن، لحظات پرتنش و نماهای چشم‌نواز از دنیای بیرون سیلو، وعده یک فصل پر از ماجرا و رازگشایی را به بینندگان می‌دهد. با توجه به موفقیت فصل اول و استقبال فزاینده مخاطبان از این سریال، به نظر می‌رسد فصل دوم سیلو یکی از مورد انتظارترین سریال‌های آینده خواهد بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn