تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 22:22
18 بازدید
کد خبر : 353224

زورگیری خشن یک جوان افغانستانی در پارک سرخه‌حصار از دختران و پسران | گوشواره‌ها را از گوش دختران می‌کشید

زورگیری خشن یک جوان افغانستانی در پارک سرخه‌حصار از دختران و پسران | گوشواره‌ها را از گوش دختران می‌کشید

آفتاب نو – حوادث: تحقیقات برای دستگیری این دو زورگیر خشن از حدود ۶ ماه قبل توسط پلیس آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که چند دختر و پسر جوان برای تفریح به پارک سرخه‌حصار در شرق تهران رفته بودند که ۲ مرد جوان که چاقو و قمه در دست داشتند سر رسیدند و

آفتاب نو – حوادث: تحقیقات برای دستگیری این دو زورگیر خشن از حدود ۶ ماه قبل توسط پلیس آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که چند دختر و پسر جوان برای تفریح به پارک سرخه‌حصار در شرق تهران رفته بودند که ۲ مرد جوان که چاقو و قمه در دست داشتند سر رسیدند و با تهدید دست به زورگیری خشونت‌آمیزی زدند. آنها طلا و جواهراتی که همراه آنها بود را به طور می‌گرفتند و حتی گوشواره را از گوش‌های‌شان کشیدند و در حالی که چند نفر از آنها را مجروح کرده بودند فرار کردند.

به دنبال این حادثه تحقیقات پلیس برای شناسایی زورگیران آغاز شد. در ادامه افراد دیگری نیز به شاکیان این پرونده اضافه شدند. آنها نیز با اعلام مشخصات این دو زورگیر مدعی شدند وقتی برای تفریح به پارک سرخه‌حصار رفته بودند طعمه زورگیری آنها شده اند.

آخرین طعمه زورگیران دختر و پسری جوان بودند که در محلی خلوت در پارک توسط دو زورگیر قمه به دست غافلگیر شده بودند. آنها به زور وسایل باارزش دختر و پسر جوان از جمله جواهرات دختر را سرقت کرده و در حال فرار بودند که با داد و فریاد و درخواست کمک آنها چند نفر از شهروندان متوجه ماجرا شده و تلاش می‌کنند زورگیران را دستگیر کنند. در این کشمکش مردم موفق شدند یکی از زورگیران را دستگیر کنند اما دومین نفر که از اتباع افغانستان بود موفق به فرار شد.

متهم در اعترافاتش گفت:‌ من و همدستم هر دو بیکار بودیم و اعتیاد داشتیم. یک روز به طور اتفاقی در پارک با یکدیگر آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم دست به سرقت بزنیم. دو نفری به جاهای خلوت پارک می‌رفتیم و از دختران و پسران جوان زورگیری می‌کردیم و با این شگرد بیش از ۱۰ فقره سرقت انجام داده ایم.

در شرایطی که تحقیقات از این متهم ادامه داشت ماموران پی بردند زورگیر افغان در شرایطی که در یک درگیری خیابانی مصدوم شده بود دستگیر شده است. به این ترتیب وی نیز تحت بازجویی قرار گرفت و به زورگیری‌های خشن در پارک سرخه‌حصار اعتراف کرد.

هم اکنون دو متهم در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی‌شان ادامه دارد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn