تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 3:01
8 بازدید
کد خبر : 353413

امروز مهمترین رسالت اصحاب قلم و رسانه امیدآفرینی در سطح جامعه است

امروز مهمترین رسالت اصحاب قلم و رسانه امیدآفرینی در سطح جامعه است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در راستای تعامل و ارتباط مستمر مجموعه مدیریت عالی شهرستان با اصحاب رسانه و پیگیری مطالبات مردمی و نظام مسائل شهرستان در بخش های مختلف، نشست هم اندیشی و هماهنگی خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در فضای مجازی و نمایندگان رسانه های سراسری و مکتوب با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در راستای تعامل و ارتباط مستمر مجموعه مدیریت عالی شهرستان با اصحاب رسانه و پیگیری مطالبات مردمی و نظام مسائل شهرستان در بخش های مختلف، نشست هم اندیشی و هماهنگی خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در فضای مجازی و نمایندگان رسانه های سراسری و مکتوب با مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد. 

فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست با تأکید بر نقش مهم و اثرگذار رسانه ها در مدیریت فضای عمومی جامعه، پیگیری مطالبات مردمی و بیان دستاوردها و اقدامات دستگاه ها، بر لزوم مدیریت فضای مجازی بعنوان عاملی مهم در شکل گیری افکار عمومی با کمک و همراهی اصحاب رسانه و فعالان این حوزه تأکید کرد‌. 

باب الحوائجی سهم عمده ای از آرامش حاکم بر بخش های مختلف شهرستان را ناشی از عملکرد و فعالیت صحیح و خوب رسانه ها و خبرنگاران فعال در ری دانست و گفت: درک بالا، مردمی بودن، همراهی و همکاری اصحاب رسانه با دستگاه های اجرایی و مجموعه مدیریت شهرستان عامل مهمی در استقرار فضای همدلی و آرامش در سطح شهرستان می باشد و خبرنگاران همواره مشاورانی صدیق و مؤثر برای مدیران و مسئولین بوده اند. 

وی افزود: باتوجه به ارزیابی های تخصصی انجام شده توسط سیستم ارزیابی عملکرد فرمانداری ها در وزارت کشور، فرمانداری ویژه شهرستان ری مؤفق به کسب رتبه عالی و نمره ۱۰۰۰ از مجموع ۱۰۰۰ نمره موجود گردیده که فقط ۵ فرمانداری در استان تهران مؤفق به کسب این نمره شده اند. اگر این اتفاق امروز واقع شده است، مرهون تلاش و همت کلیه مسئولین و کارکنان خدوم ادارات و دستگاه ها و همکاری و همراهی اصحاب رسانه می باشد. 
معاون استاندار تهران ادامه داد: هدف و کارکرد اصلی شهرستان و ادارات مستقر در آن خدمت صادقانه به مردم شریف و اهالی شهرها و روستاهای تابعه می باشد. مؤفقیت های حاصل شده نتیجه مدیریت فضای عمومی شهرستان و عدم ورود مسئولین و مدیران به حواشی است. آرامش و همدلی موجود عامل مهم مؤفقیت شهرستان بوده که شما عزیزان نقش ویژه ای در این موضوع داشته و دارید. 

باب الحوائجی اضافه کرد: در طول یکسال گذشته اقدامات زیادی در سطح شهرستان انجام شده است، اما باید به این نکته مهم توجه داشت که شهرستان ری مسائل و مشکلاتی همسطح با مجموعه یک استان را دارا می باشد. بسیاری از موضوعات جاری در شهرستان ری در تراز مسائل ملی و استانی است که این امر نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولین و دستگاه های بالادستی به این منطقه می باشد. 
وی افزود: نام بلند ری، عنوانی ملی و در برخی موارد شاخصی جهانی است. موضوعات مربوط به پیشینه تاریخی و میراث فرهنگی موجود، عرصه علم و دانش، حوزه ورزش و بسیاری موارد دیگر نام ری را در سطح کشور و رویدادهای جهانی مطرح نموده است.

همچنین حضور مضجع شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» و تقدیم ۳ هزار شهید گلگون کفن به کشور و انقلاب، یک وزنه و عاملی تأثیرگذار در بلند آوازه شدن نام ری می باشد‌. 

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان عنوان کرد: امروز مهمترین وظیفه و رسالت شما خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه امیدآفرینی و تزریق روحیه اعتماد و آرامش به فضای حاکم بر جامعه است. رسانه ها نقشی غیرقابل انکار در شکل گیری و جهت دهی به افکار عمومی جامعه دارا می باشند که لازم است شما عزیزان از این ظرفیت مهم در راستای منافع ملی بهره برداری نمایید‌.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn