تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 8:48
7 بازدید
کد خبر : 353607

درآمدزایی بیشتر فوتبال ایران در گرو استفاده از بنزین سبز

درآمدزایی بیشتر فوتبال ایران در گرو استفاده از بنزین سبز

جامعه ورزشی آفتاب نو: /خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: عناصر جوان یا به عبارت بهتر بنزین سبز، فوتبال ما را دیدنی‌تر، جذاب‌تر، پرتماشاگر و در نتیجه پردرآمدتر می‌کند. منوچهر بیات در گفت و گو با آفتاب نو،با بیان این‌که پرهزینه شدن بیش از حد فوتبال باشگاهی خوزستان به معضلی به نام دخل و خرج تبدیل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: عناصر جوان یا به عبارت بهتر بنزین سبز، فوتبال ما را دیدنی‌تر، جذاب‌تر، پرتماشاگر و در نتیجه پردرآمدتر می‌کند.

منوچهر بیات در گفت و گو با آفتاب نو،با بیان این‌که پرهزینه شدن بیش از حد فوتبال باشگاهی خوزستان به معضلی به نام دخل و خرج تبدیل شده است، اظهارکرد: تیم‌مداری در فوتبال خوزستان کاری گران است که هزینه‌ای کلان می‌طلبد. در این راسال باید هیات فوتبال، اداره کل ورزش خوزستان و دیگر ارگان‌های مسئول وارد عمل شوند. البته امسال اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ۵۰ درصد مبلغ ورودی مسابقات فوتبال استان را تقبل کرد تا تیم ها کمتر مشکلات تهیه مبلغ ورودیه را حس کنند که این موضوع جای تشکر دارد.

فوتبال پردرآمدتر با عناصر جوانی در تیم‌ها

وی افزود: تیم‌ها باید از حرکت به سوی کلان‌ شدن هزینه تیمداری بپرهیزند. اصلی‌ترین و اصولی‌ترین کاری که تیم‌ها باید انجام دهند استفاده صحیح از بازیکنان جوان پرمایه است؛ لیگ‌های استانی و کشوری سال گذشته به خوبی نشان دادند، هر تیمی که عناصر پیرتری دارد باید با هزاران مشکل دیده و نادیده، مرئی و نامرئی دست و پنجه نرم کند. استفاده از عناصر جوان یک خاصیت بارز دیگر هم دارد که امروزه برای اثبات آن نیازی به بحث و جدل نیست و عناصر جوان یا به عبارت بهتر بنزین سبز، فوتبال ما را دیدنی‌تر، جذاب‌تر، پرتماشاگر و در نتیجه پردرآمدتر می‌کند. این نکته را باید فهمید و بدون ترس از اندیشه‌های محافظه‌کارانه به کار بست، اگرچه در خوزستان بازی‌های لیگ‌های داخلی بدون درآمد (عدم بلیط ‌فروشی) هستند. با نگاهی به تیم‌های حاضر درفصل ۱۴۰۳ لیگ‌برتر و دسته اول استان خوزستان (که جوانان زیادی رابه بازی گرفت) همه چیز روشن می‌شود. بازیکنان کم‌خرج اما پربها از نظر فنی و این چیزی است که فوتبال خوزستان به آن احتیاج مبرمی دارد.

دغدغه داوران

پیشکسوت داوری فوتبال خوزستان با اشاره به دغدغه اصلی  داوران در میزبانی‌ ضعیف، ادامه داد: این موضوع به یکی از مهمترین نگرانی آنها تبدیل شده است؛ مسئولان ادارات ورزش شهرستانها و نیز هیات های فوتبال باید مشکلات ریشه‌ای را حل کنند تا با بالا رفتن کیفیت هم بتوانیم بازیکن به تیم های بزرگ کشور معرفی کنیم و هم داوران مستعدی را در لیست مسابقات کشور بگنجانیم. امیدواریم دیگر شاهد چنین مشکلات در سراسر ورزشگاه‌های استان نباشیم و انتظار می‌رود در این خصوص اقدامات ریشه‌ای صورت گیرد.

او بیان کرد: به طور مثال مواردی چون استاندارد نبودن برخی از ورزشگاه‌ها در هنگام برگزاری مسابقات که تبدیل به یک معضل لاینحل شده است و نبود رختکن مناسب جهت استفاده داوران، ناظرین و تیم‌های میهمان را می‌توان نام برد. آیا تا به حال متولیان امر در این چند سال صدای اعتراض داوران و ناظران مسابقات را به دلیل میزبانی ضعیف برخی تیم ها و کمبود امکانات در ورزشگاه‌های سراسر استان شنیده اند و استفاده از اتاق‌های سرایداری به عنوان اتاق رختکن داوری، امکانات قدیمی و فرسوده و رعایت نشدن بهداشت در ورزشگاه‌های محل بازی ها را دیده‌اند. این‌ها موجب رنجش خاطر تیم داوری و حتی مربیان و بازیکنان تیم میهمان نیز شده‌اند. من پیشنهادی برای هیات فوتبال هم دارم مبنی برای این که کمیته شهرستانهای خود را فعال کند و از همین الان دوستان در هیات فوتبال آستین ها را بالا زده و از تمامی ورزشگاه‌های معرفی شده باشگاه‌های لیگ برتری بازدید کنند و نواقص آن به باشگاه مرتبط اعلام شود.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn