تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 10:16
35 بازدید
کد خبر : 353686

بدشانسی بزرگ برای ستاره محبوب هواداران پرسپولیس + عکس

بدشانسی بزرگ برای ستاره محبوب هواداران پرسپولیس + عکس

آفتاب نو: الوحده در حضور هافبک ایرانی خود نتوانست مقابل الوصل نتیجه بگیرد و مغلوب شد. در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، تیم فوتبال الوحده که احمد نوراللهی را مثل همیشه در ترکیب داشت، در ورزشگاه زعبیل به مصاف الوصل، قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها و لیگ برتر امارات

آفتاب نو:

الوحده در حضور ستاره ایرانی مقابل حریفش شکست خورد

الوحده در حضور هافبک ایرانی خود نتوانست مقابل الوصل نتیجه بگیرد و مغلوب شد.

در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، تیم فوتبال الوحده که احمد نوراللهی را مثل همیشه در ترکیب داشت، در ورزشگاه زعبیل به مصاف الوصل، قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها و لیگ برتر امارات رفت.

یاران نوراللهی که پس از یک شکست مقابل شباب الاهلی و تساوی برابر بنی یاس، در آخرین مسابقه قبل از فیفادی به برتری مهم در جدال با العین رسیدند، نتواند از سد الوصل عبور کنند و باخت سنگینی را در زمین حریف‌شان متحمل شدند.

الوصل که یکی از تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا و همگروه استقلال و پرسپولیس ایران است، در مسابقه پس از برتری دو بر صفر در نیمه نخست با گل‌های ماجد سرور و نیکولاس خیمنز، در شروع نیمه دوم هم به گل رسید که یاران نوراللهی فقط یکی از سه گل خورده را پاسخ دادند و در نهایت مغلوب شدند.

عمر خربین زننده تک گل الوحده مقابل الوصل بود تا یاران نوراللهی در این بازی با نتیجه سه بر یک در زمین قهرمان امارات شکست بخورند و خیلی زود از رقابت‌های جام ریاست جمهوری فوتبال امارات کنار بروند.

احمد نوراللهی، ستاره ایرانی الوحده حضور ۷۸ دقیقه‌ای در شب شکست تیمش مقابل الوصل داشت و نتوانست مانع از این باخت سنگین شود.

الوحده در حضور ستاره ایرانی مقابل حریفش شکست خورد

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn