تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 10:18
54 بازدید
کد خبر : 353688

واکنش تن هاخ به قطع حقوق الکس فرگوسن در منچستریونایتد

واکنش تن هاخ به قطع حقوق الکس فرگوسن در منچستریونایتد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ اریک تن‌هاخ سکوت خود را درباره تصمیم مالک مشترک باشگاه، جیم رتکلیف برای قطع کردن حقوق سرالکس فرگوسن به عنوان سفیر باشگاه شکست و آن را اقدامی دانست که به ضرر تیم تمام خواهد شد. رتکلیف در ادامه سیاست‌های قبلی خود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ اریک تن‌هاخ سکوت خود را درباره تصمیم مالک مشترک باشگاه، جیم رتکلیف برای قطع کردن حقوق سرالکس فرگوسن به عنوان سفیر باشگاه شکست و آن را اقدامی دانست که به ضرر تیم تمام خواهد شد.

رتکلیف در ادامه سیاست‌های قبلی خود به منظور صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌‌های جاری باشگاه منچستریونایتد، حقوق ۲.۱۶ میلیون پوندی که فرگوسن سالانه برای ایفای نقش به عنوان سفیر باشگاه می‌گرفت را قطع کرد. با این حال فرگی ۸۲ ساله همچنان به عنوان یکی از اعضای غیراجرایی ایفای نقش خواهد کرد و به عنوان میهمان افتخاری برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حضور خواهد داشت.

تن‌هاخ در این خصوص گفت: قطعاً این اتفاق روی ما تأثیر گذاشته است. سرالکس یعنی منچستریونایتد. او منچستریونایتد را به جایگاهی رساند که الان در آن قرار دارد. بنابراین تصمیم اتخاذ شده درباره او روی ما تأثیر می‌گذارد. سرالکس دوست دارد منچستریونایتد را برنده ببیند. مطمئنم که او همیشه آماده است تجربیاتش را به ما انتقال دهد و ما مانند یک دو سال و نیم گذشته باز هم به توصیه‌های او نیاز خواهیم داشت.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , سر الکس فرگوسن , اریک تن‌هاخ ,

گفته می‌شود که فرگوسن برای تماشای بازی امروز (شنبه) منچستریونایتد برابر برنتفورد در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد حضور نخواهد داشت اما این موضوع ربطی به تصمیم اخیر رتکلیف نداشته و او به دلیل حضور در برنامه‌ای دیگر نخواهد توانست بازی شیاطین سرخ را از نزدیک تماشا کند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn