تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 11:01
30 بازدید
کد خبر : 353723

صف کشیدن تیم‌های بزرگ برای پسر آنچلوتی!

صف کشیدن تیم‌های بزرگ برای پسر آنچلوتی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داویده آنچلوتی حضور در عرصه مربیگری را از سن بسیار پایین شروع کرد و در سال ۲۰۱۶ موفق شد مدرک حرفه‌ای مربیگری را از یوفا دریافت کند و به عنوان دستیار در کادر فنی بایرن مونیخ در کنار پدرش شروع به کار کرد. در گزارش ورزش سه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داویده آنچلوتی حضور در عرصه مربیگری را از سن بسیار پایین شروع کرد و در سال ۲۰۱۶ موفق شد مدرک حرفه‌ای مربیگری را از یوفا دریافت کند و به عنوان دستیار در کادر فنی بایرن مونیخ در کنار پدرش شروع به کار کرد.

در گزارش ورزش سه آمده است: او از همان زمان در تمامی تیم‌هایی که کارلو آنچلوتی در آنها حضور داشته در کادر فنی قرار گرفته و در طول این مدت از تجربیات پدرش درس‌های بسیاری گرفته و توانسته است به او در دیدارهای سخت و حساس و برای کسب موفقیت‌های بسیار در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

2070152

حضور او در کادر فنی رئال در طول چند فصل گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و پیش از این هم گفته شده بود که چند باشگاه به صورت جدی به دنبال همکاری با او هستند و حالا به نظر می‌رسد که تیم‌های بزرگ هم شرایط این مربی جوان ایتالیایی را زیر نظر دارند.

سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که تنها ۳۵ سال دارد مورد توجه چند باشگاه سرشناس اروپایی قرار گرفته و آنها امیدوار هستند که بتوانند با او برای قبول هدایت تیم‌هایشان در فصل بعدی به توافق برسند. بیش از این هم گفته شده بود که او چند پیشنهاد برای ترک رئال مادرید و مستقل شدن از پدرش دارد اما ترجیح داده است که همچنان در سانتیاگو برنابئو بماند و باید دید که تصمیم او در پایان فصل جاری چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

عکس| علیرضا جهانبخش در بین ارزشمندترین بازیکنان بدون تیم!

سرمربی خارجی به درد استقلال نمی‌خورد!

بمب نقل و انتقالاتی که وارد لیست سیاه گاریدو شد

۲۵۱ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn