تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 11:15
12 بازدید
کد خبر : 353737

آئودی Q5 E-TRON در بازار ایران چقدر قیمت خورد؟

آئودی Q5 E-TRON در بازار ایران چقدر قیمت خورد؟

شاید بتوان لقب لوکس‌ترین خودرو تماما برقی را برازنده کراس‌اوور ۷ نفره محبوب آلمانی، یعنی آئودی Q5 دانست. تحویل این خودرو که … عصرخودرو: شاید بتوان لقب لوکس‌ترین خودرو تماما برقی را برازنده کراس‌اوور ۷ نفره محبوب آلمانی، یعنی آئودی Q5 دانست. تحویل این خودرو که توسط یک شرکا داخلی وارد شده، به تازگی آغاز

شاید بتوان لقب لوکس‌ترین خودرو تماما برقی را برازنده کراس‌اوور ۷ نفره محبوب آلمانی، یعنی آئودی Q5 دانست. تحویل این خودرو که …

آئودی Q5 E-TRON در بازار ایران چقدر قیمت خورد؟آئودی Q5 E-TRON در بازار ایران چقدر قیمت خورد؟

عصرخودرو: شاید بتوان لقب لوکس‌ترین خودرو تماما برقی را برازنده کراس‌اوور ۷ نفره محبوب آلمانی، یعنی آئودی Q5 دانست. تحویل این خودرو که توسط یک شرکا داخلی وارد شده، به تازگی آغاز شده است.

یک شرکت داخلی به عنوان واردکننده محصولات آئودی به کشور، به تازگی تحویل خودروهای Q5 در نسخه ۴۰ را آغاز کرده است. چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی دست به دست شد که این شرکت تجهیزات جانبی این خودرو از جمله : شارژهای قابل حمل، فندک، توری صندوق، جلیقه تعمیرات خودرو و کیت پنچرگیری را از این خودرو حذف کرده است. با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که لاستیک‌های این خودرو از فناوری ضدپنچری بهره می‌برند که نیازی به کیت پنچرگیری ندارند. از طرفی اطلاعات غلطی مبنی بر نداشتن شارژر همراه که در نوع خود عجیب است! چرا که خودرو تماما برقی با نیروی برق شارژ می‌شود و امکان ندارد شارژر توسط شرکت عرضه کننده به مشتری تحویل داده نشود.

مشخصات فنی

آئودی Q5 E-TRON تیپ ۴۰ دارای موتور برقی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو در محور عقب در دسترس است. پیمایش این خودرو با ظرفیت باتری با ظرفیت ۸۴Kw/h چیزی حدود ۵۶۰ کیلومتر است که عدد قابل توجهی است. زمان مورد نیاز برای شارژ باتری‌های این خودرو در حالت AC (کند) ۱۲ ساعت ولی در حالت DC (سریع) تنها ۳۵ دقیقه است. شتاب ۰-۱۰۰ اعلامی کمپانی برای وزن ۲۳۲۵ کیلوگرمی این خودرو، حدود ۹.۳ ثانیه است که برای این ابعاد و اوزان عدد مناسبی به نظر می‌آید.

امکانات ایمنی و رفاهی

کراس‌اوور الکتریکی آئودی از لحاظ تجهیزات جزء خودروهای پرآپشن محسوب می‌شود.

با نگاهی به فهرست تجهیزات رفاهی این خودرو، می‌توان به این نتیجه رسید که Q5 الکتریکی جزء خودروهای پرآپشن دور جدید واردات است. ۶ کیسه هوا (جلو، جانبی جلو، پرده‌ای)،ESC ، TCS، HAC، ترمزپارک برقی با اتوهلد و دستیارهای کمکی رانندگی، سقف پانورامیک، درب صندوق برقی با سنسور پا، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بست اتوماتیک جلوپنجره، هدآپ دیسپلی، روکش صندلی ‌چرم، تنظیم برقی و گرمکن و سردکن صندلی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی‌ سرنشینان ردیف دوم، شارژر وایرلس، مالتی مدیا ۱۱.۶ اینچی لمسی با اندرویداتو و اپل‌کارپلی، دستیار صوتی، سیستم صوتی با ۷ بلندگو استاندارد، نورپردازی داخل کابین، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه کاناله با فیلتر تصفیه ذرات ریز، چراغ‌های تماما LED با تکنولوژی ماتریکس، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، حالت رانندگی (اسپرت، اقتصادی و استاندارد)، تنظیم سفتی و نرمی سیستم تعلیق، سیستم استارت از راه دور، رینگ ۲۰ اینچی آلومینیومی و صفحه کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتالی از جمله امکاناتی است که در این خودرو می‌توان مشاهده کرد.

قیمت خودرو در نمایندگی و بازار

این خودرو در نمایندگی‌های فروش این محصول در ایران حدود ۳.۹ میلیارد تومان و در بازار حدود ۶ میلیارد تومان قیمت دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn