تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 11:40
88 بازدید
کد خبر : 353758

هشدار به النصر، کابوس الهلال سرمربی استقلال شد | اخبار ورزشی

هشدار به النصر، کابوس الهلال سرمربی استقلال شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال یکی از عجیب‌ترین شب‌های تاریخش را تجربه کرد. آبی‌پوشان پایتخت در دیدار برابر ذوب‌آهن که در ورزشگاه قدس برگزار شد با سه گل شکست خوردند، اما بلافاصله بعد از شکست از سرمربی جدید خود رونمایی کردند تا هواداران امیدوار به ادامه فصل شوند. پیتسو

جامعه ورزشی آفتاب نو:

رسانه عربستانی: هشدار به النصر، کابوس الهلال سرمربی استقلال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال یکی از عجیب‌ترین شب‌های تاریخش را تجربه کرد. آبی‌پوشان پایتخت در دیدار برابر ذوب‌آهن که در ورزشگاه قدس برگزار شد با سه گل شکست خوردند، اما بلافاصله بعد از شکست از سرمربی جدید خود رونمایی کردند تا هواداران امیدوار به ادامه فصل شوند. پیتسو موسیمانی، سرمربی باتجربه آفریقایی، به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان انتخاب شد.

انتخاب موسیمانی بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی به‌ویژه مصری و عربستانی داشت و این به خاطر حضور فعال این سرمربی در فوتبال این دو کشور است. روزنامه الخلیج عربستان با تیتر «هشدار به النصر، کابوس الهلال سرمربی استقلال شد»، نوشت: باشگاه استقلال قبل از دیدار حساس برابر النصر از انتخاب پیتسو موسیمانی به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد. بازی دو تیم النصر و استقلال روز سه‌شنبه به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. انتخاب موسیمانی به عنوان سرمربی جدید استقلال در شرایط حساسی صورت گرفته است. از یک طرف تیم ایرانی به دنبال بهتر کردن جایگاهش در لیگ نخبگان آسیاست و از طرف دیگر هم هواداران تیم منتظر دیدن تغییرات بعد از آمدن این سرمربی‌اند. موسیمانی نتایج درخشانی را با الاهلی عربستان به دست آورد و کابوس الهلال هم به شمار می‌آید؛ چرا که در رده‌بندی جام جهانی باشگاه‌ها الاهلی مصر با هدایت موسیمانی توانست الهلال را با چهار گل در هم بکوبد و در جایگاه سوم قرار گیرد.»

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn