تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 11:42
31 بازدید
کد خبر : 353759

بازگشت سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال به ایران – آفتاب نو | اخبار ورزشی

بازگشت سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال به ایران – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، برخی بازیکنان خارجی که برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به ایران سفر کرده بودند تا در ترکیب تیم های خود قرار بگیرند در اقدامی بی سابقه و به دلیل برخیب شرایط داخلی کشور، اقدام به فسخ قراردادشان کردند. این مسئله ابهاماتی پیرامون ادامه همکاری

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، برخی بازیکنان خارجی که برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به ایران سفر کرده بودند تا در ترکیب تیم های خود قرار بگیرند در اقدامی بی سابقه و به دلیل برخیب شرایط داخلی کشور، اقدام به فسخ قراردادشان کردند.

این مسئله ابهاماتی پیرامون ادامه همکاری «سوتیریس مانولوپولوس» سرمربی یونانی تیم ملی با فدراسیون بسکتبال ایجاد کرد به خصوص که همزمان با فسخ قرارداد بازیکنان خارجی، این مربی هم در ایران نبود و دیدارهای هفته اول و دوم لیگ بدون حضور او برگزار شد.

بازگشت «سوتیریس مانولوپولوس» به ایران اما به همه این ابهامات پایان داد. او امروز (شنبه ۲۸ مهر) به ایران باز می گردد و قرار است تا زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا (۲ آذر با قطر و ۵ آذر با قزاقستان) ، در ایران باشد تا ضمن ارزیابی وضعیت بازیکنان در لیگ برتر، اقدامات لازم برای اردوی آماده سازی تیم ملی را انجام دهد.

جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: پرواز «سوتیریس مانولوپولوس» به ایران که برای امروز بود، کنسل شد با این حال با پیگیری های صورت گرفته، پرواز دیگری جایگزین شد. بنابراین او با چند ساعت تاخیر همین امروز وارد ایران می شود و از فردا کارش را آغاز می کند.

وی در مورد غیبت چند روز اخیر او در ایران خاطرنشان کرد: رفت و آمدهای این مربی طبق قراردادی که با فدراسیون دارد، انجام می شود. در مدتی که نبود تنها دیدارهای دو هفته از لیگ برتر انجام شد. از همین هفته رقابت های لیگ با نظارت «مانولوپولوس» برگزار می شود. او تا زمان دیدارهای انتخابی پنجره دوم کاپ آسیا در ایران و کنار بازیکنان و تیم ملی است.

رییس فدراسیون بسکتبال همچنین در مورد «النی کاپوچیانی سرمربی تیم بسکتبال بانوان و اینکه شرایط اخیر در همکاری با این مربی وقفه ای ایجاد کرده یا نه؟»، نیز گفت: با این مربی هم طبق توافق و قرارداد ادامه همکاری خواهیم داشت. رقابت های لیگ بانوان از آبان آغاز می شود. بنابراین او برای همان رقابت ها به ایران می آید تا ضمن ارزیابی وضعیت بازیکنان، اقدامات لازم برای تیم ملی را هم انجام دهد.

داوری تاکید کرد: قرار است طی مدت زمانی که النی کاپوچیانی در ایران حضور دارد، علاوه بر تشکیل اردوی تیم ملی، کلینیک مربیگری هم داشته باشیم.

رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که همکاری با مربیان یونانی تیم های ملی مردان و زنان طبق قرارداد منعقد شده ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ منعی هم برای آن وجود ندارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn