تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 14:20
12 بازدید
کد خبر : 353911

لاپورتا: هر بار بارسا خوب کار می کند «نگریرا» را وسط می کشند

لاپورتا: هر بار بارسا خوب کار می کند «نگریرا» را وسط می کشند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در مجمع عمومی سالیانه باشگاه بارسلونا گفت: ما با همه چیز و هر کس مبارزه می‌کنیم و این را هر روز حس می‌کنیم. ما در حال مبارزه با کسانی هستیم که از پرونده نگریرا حمایت می‌کنند. آنها قبل از قضاوت، ما را محکوم کردند. هر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در مجمع عمومی سالیانه باشگاه بارسلونا گفت: ما با همه چیز و هر کس مبارزه می‌کنیم و این را هر روز حس می‌کنیم. ما در حال مبارزه با کسانی هستیم که از پرونده نگریرا حمایت می‌کنند. آنها قبل از قضاوت، ما را محکوم کردند. هر بار که بارسا خوب کار می‌کند، فقط پای پرونده نگریرا را وسط می‌کشند تا حواس تیم را پرت کند چون از بردهای ما عصبانی می‌شوند و نمی‌خواهند ما پیروز شویم. ما اما در پرونده نگریرا پیروز می‌شویم. بارسلونا بار دیگر مورد علاقه و تحسین بسیاری از مردم در سراسر جهان قرار گرفته است.

باشگاه بارسلونا متهم است که در دوره ریاست خوسه ماریا بارتومئو به خوسه ماریا انریکس نگریرا نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا ارقامی را به صورت مخفیانه پرداخت کرده تا گزارش‌های داوری بازی‌های لالیگا را دریافت کند. از پول رد و بدل شده به عنوان رشوه یاد شده است که به ارزش بیش از هفت میلیون یورو (۷.۳ میلیون دلار) است.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین درباره روند پیشرفت پروژه بازسازی ورزشگاه نوکمپ اظهار داشت: فرایند بازسازی نوکمپ جدید تا سال ۲۰۲۶ کامل خواهد شد تا هواداران بارسا از آن لذت ببرند. ساخت ورزشگاه جدید دیگر یک رؤیا نیست، بلکه یک واقعیت است.

لاپورتا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به لطف اهرم‌های مالی مجبور نبودیم جیب‌های‌مان را خالی کنیم. ما شجاع بودیم، اهرم‌ها را فعال کردیم و به باشگاه فشار آوردیم تا تعهدات فوری‌ای که وجود داشت را انجام دهد. ما توانستیم بازیکنان جدیدی بخریم و تیم رقابتی‌تری بسازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم است که بودجه فصل تصویب شود تا وحدت ما حفظ شود و قدرت نهادی به ما بدهد. از شما دعوت می‌کنم اگر اجازه بدهید بارسای فعلی را با غرور، احساس و شادی تجربه کنیم. اگر همه متحد بمانیم، بارسا همچنان بهترین باشگاه جهان خواهد بود. از شما خیلی تشکر می‌کنم.  

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn