تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 14:32
6 بازدید
کد خبر : 353922

پخت آزمایشی نان کامل با قیمت یارانه‌ای در شهرک گلستان بجنورد آغاز شد

پخت آزمایشی نان کامل با قیمت یارانه‌ای در شهرک گلستان بجنورد آغاز شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، قیمت نان کامل یارانه‌ای نوع یک به مبلغ هزار و ۹۰۰ تومان و یارانه‌ای نوع دو ۲ هزار و ۴۰۰ تومان دراین کمیته پیشنهاد شده است. مدیرگروه بهبود تغذیه جامعه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه وجود سبوس در نان موجب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، قیمت نان کامل یارانه‌ای نوع یک به مبلغ هزار و ۹۰۰ تومان و یارانه‌ای نوع دو ۲ هزار و ۴۰۰ تومان دراین کمیته پیشنهاد شده است.

مدیرگروه بهبود تغذیه جامعه در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه وجود سبوس در نان موجب پیشگیری از مشکلات گوارشی، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، جلوگیری از سکته مغزی و کاهش وزن می‌شود، گفت: فرآیند پخت این نان نیز متفاوت است و در آن برای تخمیر کامل از خمیر ترش که طیف زیادی از سویه‌ها را دارد، استفاده می‌شود.

نسرین علیزاده با تأکید بر اینکه وجود مقادیر قابل توجه فیبر در نان کامل نیز مورد اهمیت است که تاثیرات مثبتی در دستگاه گوارشی دارد، به مردم استان توصیه کرد: مصرف نان کامل را در برنامه غذایی خود قرار دهند و شاهد آثار مفید آن بر سلامت خود باشند.

بر اساس این گزارش، در اجرای این طرح نماینده استانداری، جهادکشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، کارخانه ارد شریعت اتحادیه صنف نانوایان حضور داشتند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn