تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 15:41
5 بازدید
کد خبر : 353991

گشتری همکاری کیک بوکسینگ ایران و روسیه

گشتری همکاری کیک بوکسینگ ایران و روسیه

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سفر اخیر تورج عنصری رئیس انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور  به کشور روسیه، تفاهم نامه همکاری با فدارسیون کیک بوکسینگ روسیه به نمایندگی ولادمیر فیلاتوف منعقد شد. حمایت از حقوق بازیکنان، داوران، تماشاچیان، برگزار کنندگان  رویدادهای ورزشی در کیک بوکسینگ، ترویج و اشاعه فرهنگ مبارزه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سفر اخیر تورج عنصری رئیس انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور  به کشور روسیه، تفاهم نامه همکاری با فدارسیون کیک بوکسینگ روسیه به نمایندگی ولادمیر فیلاتوف منعقد شد.

حمایت از حقوق بازیکنان، داوران، تماشاچیان، برگزار کنندگان  رویدادهای ورزشی در کیک بوکسینگ، ترویج و اشاعه فرهنگ مبارزه با دوپینگ و محرک‌های نیرو زا با هدف جلوگیری از گسترش بی‌اخلاقی در ورزش، مشارکت در برگزاری فستیوال‌ها و مسابقات در هر دو بخش حرفه‌ای و آماتور از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

همچنین زمینه‌سازی جهت برپایی دوره‌های تکمیلی در مقاطع مختلف تحصیلی، برنامه‌ریزی هدفمند به منظور توسعه ورزش کیک بوکسینگ در بعد همگانی و منطبق بر چشم انداز سازمان‌هایی چون تافیسا و همکاری جهت توسعه مناسبات اقتصادی مرتبط با امور ورزش‌های رزمی از دیگر اهداف این تفاهم نامه شمرده می‌شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn