تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 15:57
86 بازدید
کد خبر : 354009

جباری: کمر به نابودی استقلال بسته‌اند/ شهریاری غد و پرمدعاست

جباری: کمر به نابودی استقلال بسته‌اند/ شهریاری غد و پرمدعاست

جامعه ورزشی آفتاب نو: پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به وضعیت این تیم گفت: اکنون همه چیز به هم ریخته است و کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. یک مدیر را گذاشته‌اند و فکر می‌کنند که چون در صبا باتری بوده اینجا هم می‌تواند باشد. متاسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند. به گزارش آفتاب نو،تیم فوتبال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به وضعیت این تیم گفت: اکنون همه چیز به هم ریخته است و کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. یک مدیر را گذاشته‌اند و فکر می‌کنند که چون در صبا باتری بوده اینجا هم می‌تواند باشد. متاسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند.

به گزارش آفتاب نو،تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر دیروز (جمعه) در ورزشگاه شهر قدس به مصاف ذوب آهن رفت که با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد. بلافاصله پس از این بازی سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت معرفی شد.

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با درباره شکست این تیم در خانه گفت: اصلا سابقه نداشته و اگر در گذشته اتفاق افتاده بود تکرار نشده بود. مدیریت باشگاه و هلدینگ ضعیف عمل می‌کنند و آقای شهریاری (رئیس هیات مدیره) فکر می‌کند چون در صبا باتری بوده اینجا همه کاره است. او خیلی غد و پر مدعا است. استقلال را دارند نابود می‌کنند. 

او درباره وضعیت باشگاه استقلال اظهار کرد: اکنون همه چیز به هم ریخته است و کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. قبلا هم با مدیرانی که معرفی می‌کردند، تیم هیات مدیره نداشت و مدیر عامل انتخاب می‌کردند. هلدینگ پنج شرکت دارد که این‌ها دوست ندارند تیم‌داری کنند ولی پرسپولیس را به بانک‌ها داده‌اند که خوب کار می‌کنند و آن‌ها را تغذیه می‌کند. اما در استقلال یک مدیر گذاشته‌اند و فکر می‌کنند که چون در صبا باتری بوده اینجا هم می‌تواند باشد. متاسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ارزیابی از وضعیت آکادمی این تیم گفت: شرایط آکادمی افتضاح است و حرف آن را هم نمی‌شود زد. قبل از این خوب کار می‌کردند.

علی جباری درباره معرفی مربی جدید استقلال بیان کرد: من او (موسیمانه) را نمی‌شناسم، مگر آفریقا تاکنون در دنیا مربی داشته است؟ من که چیزی نشنیده‌ام. در قهوه‌خانه نشستند و با او قرارداد بستند. هر کسی را که آوردند متاسفانه بیکار بوده است. آن کسی هم که خوب بوده، نگذاشتند تا کار کند. اینجوری که نمی‌شود تیم درست کرد.

 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn