تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 16:07
45 بازدید
کد خبر : 354018

اتفاقی تاریخی برای رئیس باشگاه بارسلونا

اتفاقی تاریخی برای رئیس باشگاه بارسلونا

تصویب عملکرد مالی فصل ۲۴-۲۰۲۳ با ۴۵۲ رأی موافق (۷۱.۴ درصد)، ۱۵۶ رأی مخالف و ۲۵ ممتنع، انجام شد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ خوان لاپورتا توانست بدون مشکلات بزرگ، تأیید اعضای باشگاه را برای بسته شدن عملکرد مالی فصل ۲۴-۲۰۲۳ جلب کند. ۴۵۲ نماینده به نفع این موضوع رأی دادند (۷۱.۴ درصد)

تصویب عملکرد مالی فصل ۲۴-۲۰۲۳ با ۴۵۲ رأی موافق (۷۱.۴ درصد)، ۱۵۶ رأی مخالف و ۲۵ ممتنع، انجام شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ خوان لاپورتا توانست بدون مشکلات بزرگ، تأیید اعضای باشگاه را برای بسته شدن عملکرد مالی فصل ۲۴-۲۰۲۳ جلب کند. ۴۵۲ نماینده به نفع این موضوع رأی دادند (۷۱.۴ درصد) و تنها ۱۵۶ نفر مخالف بودند. این برای رئیس باشگاه یک آرامش بود، زیرا او می‌دانست که این نقطه، دشوارترین بخش مجمع بود. او به خوبی این موضوع را مدیریت کرد و همچنین یک گل خوب به مخالفانش زد که در روزهای اخیر به طرق مختلف از نمایندگان خواسته بودند تا این حساب‌ها را رد کنند و هیئت مدیره را مجبور به بازنگری کنند.

نقطه اختلاف در مورد ضررهایی بود که به دلیل عدم پرداخت‌های شرکت لیبرو و هشدار حسابرس مبنی بر اینکه ممکن است کاهش ارزشی در شرکت بارسا ویژن وجود داشته باشد، ایجاد شده بود. باشگاه با این تفسیر حسابداری اختلاف نظر داشت.

2096836

دلیل اینکه باشگاه در ترازنامه خود ضرر نشان می‌داد، عدم پرداخت‌هایی بود که به دلیل فروش ۴۹ درصد از بارسا ویژن ایجاد شده بود. فران اولیوه، خزانه‌دار باشگاه، توضیح داد که چگونه چندین شرکت نتوانسته‌اند پرداخت‌های معوقه خود را انجام دهند.

این مدیر تأکید کرد که می‌توانستند این عدم پرداخت‌ها را به تعویق بیندازند و آنها به عنوان ضرر محسوب نمی‌شدند. بارسا پذیرفت که این پرداخت‌ها انجام نخواهند شد و به دنبال سرمایه‌گذاران دیگری رفت که بخشی از عدم پرداخت‌های لیبرو و نیپا وستژیا را تأمین کردند.

اولیویه گفت: «این یک اقدام شجاعانه بود، ما واقعاً به این شرکت ایمان داریم و تصمیم گرفتیم دیگر پرداخت‌ها را به تعویق نیندازیم، از نو شروع کنیم و به جلو برویم. اگر حسابرس معتقد باشد که ارزش شرکت کاهش یافته، باشگاه درک می‌کند که اینطور نیست زیرا از آرمارتک پولی دریافت کرده که ارزش شرکت را ۴۰۸ میلیون ارزیابی کرده است.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn