تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 17:09
17 بازدید
کد خبر : 354080

مشکل استقلال سهراب بختیاری‌زاده نیست؛ مدیران و مربیان با هم صادق نیستند!/ آقایان نمی‌خواهند برای این تیم کاری انجام بدهند

مشکل استقلال سهراب بختیاری‌زاده نیست؛ مدیران و مربیان با هم صادق نیستند!/ آقایان نمی‌خواهند برای این تیم کاری انجام بدهند

جامعه ورزشی آفتاب نو: صمد مرفاوی با وجود شکست سنگین استقلال در تهران مقابل ذوب آهن، از سهراب بختیاری‌زاده حمایت کرد. حرف های تازه مرفاوی را در ادامه می خوانید: بازی استقلال مقابل ذوب آهن را چطور دیدید؟ خب وقتی تیم می‌بازد مسلماً عملکرد خوبی نداشته است. استقلال اگرچه در نیمه اول مقابل ذوب آهن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

صمد مرفاوی با وجود شکست سنگین استقلال در تهران مقابل ذوب آهن، از سهراب بختیاری‌زاده حمایت کرد. حرف های تازه مرفاوی را در ادامه می خوانید:

بازی استقلال مقابل ذوب آهن را چطور دیدید؟

خب وقتی تیم می‌بازد مسلماً عملکرد خوبی نداشته است. استقلال اگرچه در نیمه اول مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت اما با شروع نیمه دوم و اشتباه دفاع همه چیز به هم خورد و شاکله تیم از بین رفت. دریافت آن گل روی روند بازی تاثیر گذاشته و با توجه به شرایط تیم متاسفانه نتوانستند بازی را به درستی اداره کند.  ذوب آهن نیز ضمن دفاع خوب، از ضعف عمق دفاع استقلال نهایت بهره را برده و به گل‌های بیشتر دست پیدا کرد. البته من معتقدم مشکل استقلال مربوط به این بازی نبوده و آبی پوشان از مرداد ماه که تمرینات ابتدای فصل را استارت زده بودند و تا به امروز تلاش بیهوده به خرج دادند و می‌توان گفت فقط به دنبال گذران زمان بودند چرا که مدیران و کادر فنی استقلال نسبت به همدیگر صداقت نداشته اند و خروجی آنهم اتفاقاتی است که امروز شاهد آن هستیم. حالا هم به دنبال حضور سرمربی جدید و استارتی تازه برای فصل و جبران روزهای تلخ گذشته است و این اتفاق به استقلال و هوادار ضربه زده است.

به عدم صداقت افراد مسوول در باشگاه اشاره کردید. خیلی ها معتقدند کنار گذاشتن کاپیتان تیم در آستانه دیدار با ذوب آهن از سوی شهریاری از جمله دلایل شکست سنگین استقلال مقابل ذوب آهن است. نظر شما در این خصوص چیست؟

بالاخره این تصمیمی بود که مدیریت باشگاه گرفته است. وقتی می‌گویم مدیریت و کادر فنی با صداقت با همدیگر کار نمی‌کنند همین است. وقتی آقایان نمی‌خواهند برای استقلال کاری انجام دهند و تیم را در شرایط بلاتکلیفی قرار دادند نتیجه همین می‌شود. حالا در این شرایط بنده خدا سهراب را آورده‌اند و او هم از خود گذشتگی کرده است البته شاید عده‌ای بگویند چرا در چنین شرایطی قبول مسولیت کرد. در واقع کار از جای دیگر خراب است و مشکل سهراب نیست.

نظرتان در خصوص رضایت دادن سهراب بختیاری زاده به کنار گذاشتن حسینی چیست؟

وقتی می‌گویم سرمربی موقت یعنی چه؟ یعنی آنکه ممکن است عوض شود وحضور او برای بلند مدت قطعی نیست. در چنین شرایطی بازیکن می‌گوید این مربی الان هست و دو هفته دیگر قرار نیست حضور داشته باشد. باید به سرمربی فرصت و اقتدار بدهید. سهراب نیز با علم به این شرایط ضمن از خود گذشتگی آمد، دو هفته تیم را تمرین داد. پس بنابراین نمی‌توانست دوای درد استقلال باشد چون که حضورش موقت و مسکن بود. با وجود چنین وضعیتی معلوم است بازیکنان فرمانبری لازم را داشته و آخرش این چنین می‌شود.

مشکل استقلال سهراب بختیاری‌زاده نیست؛ مدیران و مربیان با هم صادق نیستند!/ آقایان نمی‌خواهند برای این تیم کاری انجام بدهند

غیبت حسینی و بازی کردن خالد آبادی را مقابل ذوب آهن چطور ارزیابی می‌کنید؟

وقتی شما یک دروازه‌بان را یک فصل بازی نمی‌دهید و یک دفعه در شرایطی این چنینی او را وارد زمین می‌کنید مشخص است آن گلر با توجه به دفاع کند و ناهماهنگ تیمش، اعتماد به نفس لازم را برای قرار گرفتن در درون دروازه را ندارد. البته خارج از ضعف مردان دفاعی استقلال، دیگر خطوط استقلال نیز در کار دفاع عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند. پیستون‌های کناری استقلال در کارهای دفاعی شرکت نمی‌کردند و آندونگ نیز فقط به دنبال بازی‌سازی بود. آبی پوشان با از دست دادن توپ به جای روی آوردن به کار دفاعی تنها تماشاگر می‌شدند و در چنین شرایطی ذوبی‌ها با هدف گرفتن عمق دفاع استقلال به خوبی کارشان را انجام دادند. البته این مشکل‌های مربوط به این بازی نبوده و از اول فصل شاهد این اتفاقات بوده‌ایم. بازهم می گویم مشکل سهراب نیست.

پس مشکل کجاست؟

عدم تفاهم و هماهنگی از ابتدای فصل در استقلال وجود داشت. خود جواد نکونام از اول نمی‌دانست قرار است بماند یا برود با این شرایط نباید از سهراب بختیاری‌زاده ایراد گرفت چرا که او از خود گذشتگی کرده و تیمی ناهماهنگ را در دست گرفت و با دو هفته کار کردن نمی‌شود تیم را درست کرد.

با توجه به آمدن سرمربی جدید، بازی با النصر را چطور می‌بینید؟

طبیعی است سرمربی جدید کار خاصی نمی‌تواند در بازی اول انجام دهد اما بازیکنان در این بازی به دنبال اثبات شایستگی‌های خود مقابل سرمربی جدید به میدان می‌روند. به لحاظ فنی کار خاصی نمی‌توان انجام داد و فقط باید به دنبال راهکارهای روحی روانی بود. با حضور سرمربی جدید، سهراب هم باید ضمن دادن اطلاعات لازم به او به ادامه کار خود با استقلال ادامه دهد تا انشاالله تیم به شرایط خوب گذشته برگردد. اتفاقی که البته زمانبر است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn