تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 18:01
21 بازدید
کد خبر : 354135

شکار تانک اسرائیلی توسط مبارزان سرایا القدس

شکار تانک اسرائیلی توسط مبارزان سرایا القدس

تعداد بازدید : ۰ به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی خبر داد. گردانهای قدس اعلام کرد که با آر پی جی در منطقه القصاصیب در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه، تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را

تعداد بازدید : ۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

گردانهای قدس اعلام کرد که با آر پی جی در منطقه القصاصیب در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه، تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

پیش از این نیز سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن تجهیزات نظامی اشغالگران با بمب های ثاقب هنگام پیشروی آنها به سمت اطراف مسجد مصعب بن عمیر در شرق محله الزیتون شهر غزه خبر داده بود.

گردان های شهدای الاقصی نیز بیان کرده بود: نیروهای دشمن را هنگام به ورود به منزلی رصد و آنرا منفجر کردیم. عملیات ترکیبی انجام دادیم و معبر منزل را در مرکز جبالیا مین گذاری کردیم و نیروهای پیاده دشمن را به داخل این منزل کشاندیم. هنگامی نیروهای کمکی برای تخلیه کشت و زخمی شدگان به محل وارد شدند تک تیراندازان به آنها حمله کردند و محل همچنین با خمپاره گلوله باران شد.

گردان‌های قسام اعلام کرده بود یک تانک مرکاوای اسرائیلی و یک بولدوزر نظامی از نوع D۹ را در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

از سوی دیگر سرایا القدس اعلام کرده بود که یک فروند کوادکوپتر اسرائیلی را حین عملیات جاسوسی در آسمان شهر غزه سرنگون کرده و تحت کنترل گرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn