تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 18:38
11 بازدید
کد خبر : 354172

کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق ‌بندرعباس‌

کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق ‌بندرعباس‌

عارف اکبری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، مأموران فراجا موفق شدند با رصد اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس، یک تونل و شبکه زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق را در روستای

عارف اکبری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، مأموران فراجا موفق شدند با رصد اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس، یک تونل و شبکه زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق را در روستای ایسین از توابع بندرعباس شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه طول تونل کشف شده بیش از ۳۰ متر است، افزود: قاچاقچیان روزانه حدود ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را از تونل مورد نظر منتقل می‌کردند.  

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان یادآور شد: با دستور قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر ضمن کشف مخازن نگهداری سوخت قاچاق نسبت به جمع‌آوری و توقیف آن‌ها اقدام کردند.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: بنا بر گزارش ضابطین، ۵ واحد مسکونی واقع در حریم رودخانه که به این تونل سوخت مرتبط بوده‌اند، شناسایی شدند و حساب بانکی ۲ نفر از قاچاقچیان نیز مسدود شد.

وی در پایان با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn