تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 20:48
12 بازدید
کد خبر : 354291

شکار شیطانی مسافرکش خیابانی | کابوس وحشتناک زن جوان زیبا

شکار شیطانی مسافرکش خیابانی | کابوس وحشتناک زن جوان زیبا

بازدید:۳ صد آنلاین | مردی که زن جوانی را به بهانه مسافرکشی فریب داده و مورد آزار قرار داده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد. به گزارش صد آنلاین،جنایتی هولناک که در خیابان‌های تهران به وقوع پیوست، بار دیگر نگرانی‌های بسیاری را در خصوص امنیت مسافران خودروی‌های عبوری و تاکسی‌های شخصی برانگیخت. زن جوانی که

شکار شیطانی مسافرکش خیابانی | کابوس وحشتناک زن جوان زیبا

بازدید:۳

صد آنلاین | مردی که زن جوانی را به بهانه مسافرکشی فریب داده و مورد آزار قرار داده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

به گزارش صد آنلاین،جنایتی هولناک که در خیابان‌های تهران به وقوع پیوست، بار دیگر نگرانی‌های بسیاری را در خصوص امنیت مسافران خودروی‌های عبوری و تاکسی‌های شخصی برانگیخت. زن جوانی که برای بازگشت به خانه از خودرویی عبوری استفاده کرده بود، در یک لحظه به قربانی نقشه‌ شوم راننده تبدیل شد.

 

 

راننده پلید با دستمالی آغشته به داروی بیهوشی، زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد. اما این بار، تلاش‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد شیطان‌صفت نتیجه داد و مرد متهم با شگردهای هوشمندانه پلیس در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. این ماجرا از جزئیاتی وحشتناک پرده برمی‌دارد که هشیاری هرچه بیشتر مسافران را می‌طلبد.

 

ماجرای کابوس‌وار: بیهوشی و آزار در مسیر خانه

روزهای پایانی هفته‌ای معمولی در تهران، برای زنی جوان به کابوسی تبدیل شد که هرگز تصورش را نمی‌کرد. این زن برای بازگشت به خانه سوار بر خودروی عبوری پژو ۲۰۶ شد، اما در میانه‌ راه اتفاقی ناگوار برای او رقم خورد. راننده در اقدامی پلید، با استفاده از یک دستمال آغشته به دارو، او را بیهوش کرد. زن جوان وقتی به هوش آمد، متوجه شد که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به شدت شوکه شده بود. با وجود این حادثه هولناک، وی تصمیم گرفت بی‌درنگ به پلیس مراجعه کند و گزارش این جنایت را ارائه دهد.

 

آغاز تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته

پس از شکایت زن جوان و تشکیل پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران، تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند تا راننده متجاوز را شناسایی و دستگیر کنند. اولین گام، بازبینی دوربین‌های مداربسته‌ای بود که در خیابان موردنظر نصب شده بودند. پلیس با استفاده از این تصاویر توانست پلاک خودروی مورد نظر را شناسایی کند. این سرنخ حیاتی به سرعت تیم پلیسی را به مرحله بعدی تحقیقات سوق داد.

 

شناسایی و دستگیری متهم

با توجه به اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها و اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت راننده شیطان‌صفت شناسایی شد. بررسی‌های بیشتر نشان داد که این مرد در خانه‌ای در غرب استان تهران مخفی شده است. تیم پلیسی به سرعت دست به کار شد و پس از دریافت مجوزهای قضایی لازم، به سمت مخفیگاه متهم حرکت کردند. عملیات ضربتی برای دستگیری این مرد شیطان‌صفت در شرایطی دقیق و حساب‌شده انجام شد و متهم بدون هیچ مقاومتی دستگیر شد.

 

اعترافات مرد شیطان‌صفت

متهم پس از دستگیری و انتقال به کلانتری، در جریان بازجویی‌های اولیه نتوانست از زیر بار جرم سنگین خود شانه خالی کند. او در نهایت به آزار و اذیت زن جوان با شگرد مسافرکشی اعتراف کرد. این اعترافات تکان‌دهنده نشان از نقشه پلید او برای فریب مسافران بی‌گناه داشت و پلیس را به شناسایی اقدامات احتمالی دیگر این فرد سوق داد.

 

ادامه تحقیقات

با دستگیری متهم و اعترافات او، روند قانونی پرونده ادامه پیدا کرد و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل دادرسی به زندان منتقل شد. پلیس همچنان در حال بررسی جوانب بیشتر این پرونده است و تلاش می‌کند که اطلاعات بیشتری درباره اقدامات احتمالی دیگر این متهم به دست آورد. هدف از این تحقیقات، جلوگیری از وقوع جنایات مشابه و شناسایی قربانیان احتمالی دیگر است.

 

پیامدهای اجتماعی

این حادثه ناگوار بار دیگر نشان داد که مسافرت با خودروهای عبوری ناشناس می‌تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. زنان و مردان باید با هشیاری و دقت بیشتری در انتخاب وسیله نقلیه خود عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک، به سرعت پلیس را در جریان قرار دهند.

 

پلیس تهران بار دیگر بر لزوم استفاده از خدمات حمل‌ونقل مطمئن و ثبت‌شده تاکید کرد و هشدار داد که مسافران در مواجهه با وسایل نقلیه ناشناس، به‌خصوص در ساعات شب، باید بسیار محتاط باشند.

 

 

در این حادثه تلخ، هوشیاری پلیس و تلاش‌های مداوم آنها، به دستگیری راننده شیطان‌صفت و پایان دادن به کابوس زن جوان انجامید. این پرونده به عنوان هشداری برای همه افرادی که از خودروهای عبوری استفاده می‌کنند، بر لزوم دقت و هشیاری بیشتر تاکید دارد.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn