تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 21:11
12 بازدید
کد خبر : 354313

گل محمدی: وقفه در لیگ کار را سخت می‌کند

گل محمدی: وقفه در لیگ کار را سخت می‌کند

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از آمادگی تیمش برای دیدار با آلومینیوم اراک خبر داد. به گزارش آفتاب نو،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نماینده اراک گفت: از میزبانی تیم خوب آلومنیوم و زمین تمرینی که در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم و روز امیرکبیر را هم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از آمادگی تیمش برای دیدار با آلومینیوم اراک خبر داد.

به گزارش آفتاب نو،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نماینده اراک گفت: از میزبانی تیم خوب آلومنیوم و زمین تمرینی که در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم و روز امیرکبیر را هم به مردم اراک تبریک می‌گویم.

او افزود: هفته به هفته بازی‌ها حساس‌تر و دیدنی‌تر می‌شوند. فردا هر دو تیم دنبال ارائه یک بازی خوب هستند و قطعا شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

گل‌محمدی ادامه داد: آلومینیوم از تیم‌های خوب لیگ است و کیفیت خوبی به لیگ برتر بخشیده است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. قطعا بازی سختی برای دو تیم خواهد بود و امیدوارم در پایان نتیجه به نفع ما باشد. البته کسب سه امتیاز برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدواریم هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند.

او درباره تیمش هم اظهار کرد: فعلا فقط دنبال پیشرفت هستیم. هدف اصلی ما این است با توجه به مشکلاتی که فولاد داشت، سعی کردیم ثبات خوبی به تیم ببخشیم. هیچ تیمی وجود ندارد که سال اول بخواهد با تغییرات زیاد به قهرمانی برسد. این اتفاق خیلی سخت است و به آن فکر نمی‌کنیم. بازیکنان ما هم با جان و دل تلاش می‌کنند.

گل‌محمدی در پایان گفت: همواره وقفه در لیگ کار را سخت می‌کند و البته فیفادی بود. یک بازی تدارکاتی با استقلال اهواز انجام دادیم و تمرینات خوبی داشتیم. البته نگه‌داشتن تیم در شرایط مسابقه واقعا سخت است.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn