تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 21:37
29 بازدید
کد خبر : 354335

کلوب| اوضاع استقلال با سرمربی خارجی هم بهتر نخواهد شد

کلوب| اوضاع استقلال با سرمربی خارجی هم بهتر نخواهد شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: سومین شکست فصل آبی پوشان پایتخت به بدترین شکل ممکن بود تا آبی پوشان بیشتر متوجه عمق مشکلات و کمبودها و خلأ ها باشند، آبی پوشان با این شکست باید به خود بیایند شاید از خواب بیدار و رفتن خود را به تعویق بیندازند. استقلالی که به جز چند موقعیت نصفه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سومین شکست فصل آبی پوشان پایتخت به بدترین شکل ممکن بود تا آبی پوشان بیشتر متوجه عمق مشکلات و کمبودها و خلأ ها باشند، آبی پوشان با این شکست باید به خود بیایند شاید از خواب بیدار و رفتن خود را به تعویق بیندازند. استقلالی که به جز چند موقعیت نصفه و نیمه در نیمه اول از نظر فنی در زمین حرفی برای گفتن نداشت اما اشتباهات پشت سر هم در دفاع و بی تجربگی دروازه بان تیم از یک طرف و عدم حمایت و پشتیبانی مدیریت و مالک باشگاه از تیم باعث شکل گرفتن این شکست سخت و سنگین شد.

نمی خواهیم قابلیت های تیم ذوب آهن را در شکل گرفتن این برد پرگل و شیرین زیرسؤال ببریم، یک تیم باید در چنین موقعیت هایی از ضعف و بحران حریف مقابل خود نهایت استفاده را ببرد و ذوب آهن هم سربلند بیرون آمد. این نه اولین شکست بد و تلخ و سنگین آبی پوشان بود و نه قرار است آخرین آن باشد اما استقلالی ها برای اینکه بتوانند از این بحران به وجود آمده توسط خودشان رهایی پیدا کنند، باید کمی با یکدیگر همدل و همقسم شوند.

تا زمانی که مدیریت و مالک در یک طرف ترازو و کادرفنی و بازیکنان در طرف دیگر آن قرار بگیرند، اوضاع استقلال با هیچ عامل خارجی بهتر و آرام تر نخواهد شد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn