تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 3:16
15 بازدید
کد خبر : 354603

۷۳ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید به شمال غزه

۷۳ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید به شمال غزه

حملات جدید وحشیانه رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه تاکنون ۷۳ شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی برجای گذاشته است. منابع بیمارستانی در این باره گزارش دادند که در این حملات تاکنون دستکم ۷۳ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند که حال تعدادی از آنها وخیم گزارش می‌شود. منابع محلی

حملات جدید وحشیانه رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه تاکنون ۷۳ شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی برجای گذاشته است.

منابع بیمارستانی در این باره گزارش دادند که در این حملات تاکنون دستکم ۷۳ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند که حال تعدادی از آنها وخیم گزارش می‌شود.

منابع محلی این رخداد را بسیار دردناک توصیف کرده و شمار قربانیان را بسیار بالا توصیف کرده اند.

واکنش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیت لاهیا

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای به بمباران وحشیانه اشغالگران در منطقه بیت لاهیا واکنش نشان داد.

پایگاه خبری العهد لبنان بامداد امروز (یکشنبه) گزارش داد که جنبش حماس در بیانیه‌ای با محکوم کردن شدید بمباران وحشیانه اهالی بی‌دفاع غزه در بیت لاهیا از سوی ارتش اشغالگر اعلام کرد که در صورت عدم تحرک جهانی در متوقف کردن این جنایات، به زودی تبعات گسترده آن امنیت منطقه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

در بیانیه حماس آمده است که دشمن صهیونیستی جنایتکار با ارتکاب جنایت‌های لحظه به لحظه خود در حق ملت ما در غزه گوی سبقت را از زمان نیز به یغما برده و دم به دم به جنایت‌های خود می‌افزاید.

این بیانیه ادامه داد که اشغالگران در تازه‌ترین بمباران وحشیانه و کور شامگاه امشب، کشتار وحشیانه دیگری را در حق آوارگان به راه انداختند و یک منطقه مسکونی آکنده از آوارگان در بیت لاهیا در شمال غزه را هدف قرار دادند که در ارزیابی اولیه ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

این بیانیه تاکید کرد که سکوت مرگبار کشورهای عربی و عجز جامعه جهانی باعث شده این دشمن فاشیسم جنایتکار به ارتکاب جنایات بیشتر جسارت یابد تا شمال غزه را از ساکنان آن خالی از سکنه کند.

از دولت‌ها عربی، اسلامی، سازمان ملل و همه نهادهای دست اندرکار می‌خواهیم با اقدامی مؤثر از هولوکاستی که نئونازی‌ها علیه ساکنان غزه انجام می‌دهند، ممانعت کنند، چراکه تبعات گسترده آن، به زودی گریبانگیر دامان امنیت و صلح منطقه‌ای خواهد بود.

این جنبش در پایان از ملت‌های آزاده عربی اسلامی و آزادگان جهان خواستار فشار بیشتر به نهادها و سازمان‌های جهانی برای اقدام عملی در توقف جنایات اشغالگران که تحت پوشش آمریکا انجام می‌شود، شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn