تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 6:30
10 بازدید
کد خبر : 354713

عضو حماس: هدف از جنایت بیت لاهیا کوچاندن فلسطینیان است

عضو حماس: هدف از جنایت بیت لاهیا کوچاندن فلسطینیان است

به گزارش گروه بین‌ گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «خلیل الحیه»، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز یکشنبه در واکنش به جنایت جدید رژیم اشغالگر در شمال غزه گفت: آنچه هم اکنون در بیت لاهیا در شمال غزه در جریان است، فصل تازه‌ای از جنایات نازیستی اشغالگران اسرائیلی است. خلیل الحیه در

به گزارش گروه بین‌ گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «خلیل الحیه»، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز یکشنبه در واکنش به جنایت جدید رژیم اشغالگر در شمال غزه گفت: آنچه هم اکنون در بیت لاهیا در شمال غزه در جریان است، فصل تازه‌ای از جنایات نازیستی اشغالگران اسرائیلی است.

خلیل الحیه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد که دشمن صهیونیستی طرحی هدفمند را برای کوچاندن فلسطینیان از شمال نوار غزه در پیش گرفته است.

بنا به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین الحیه گفت کشتار وحشیانه دشمن صهیونیستی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه نباید بی‌پاسخ بماند. وی همچنین اشاره کرد که همه باید به مسئولیت تاریخی خود در قبال کشتارها و جنایات دشمن صهیونیستی در نوار غزه عمل کنند.

این رهبر حماس بیان کرد که ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی در برابر طرح ژنرال‌های اسرائیلی با هدف کوچاندن آنان از خانه و کاشانه خود تسلیم نخواهد شد.

رژیم اسرائیل اخیرا بعد از یک سال جنگ، برای چهارمین بار به منطقه جبالیا یورش نظامی برد و قصد دارد طرح موسوم «طرح ژنرال‌ها» را در این منطقه پیاده کند. بر اساس این طرح شمال نوار غزه باید به طور کامل از ساکنین آن خالی و تبدیل به منطقه نظامی بسته و از ورود هرگونه کمک‌های بشردوستانه به آن جلوگیری شود.

خلیل الحیه خواستار برپایی تظاهرات‌های گسترده و محاصره سفارتخانه‌های رژیم اشغالگر و آمریکا در سراسر جهان به منظور فشار بر آن‌ها جهت توقف جنگ و نسل‌کشی و کوچاندن فلسطینیان از غزه شد.

گفتنی است رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه خانه های فلسطینیان در بیت لاهیا را هدف بمباران‌های شدید خود قرار داده است که تاکنون ۷۳ نفر شهید شده و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn