تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 6:49
17 بازدید
کد خبر : 354723

می‌خواهیم یک دوره غیبت در امیدهای جهان را جبران کنیم

می‌خواهیم یک دوره غیبت در امیدهای جهان را جبران کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: حسن رنگرز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: برای رقابت های امیدهای جهان هرچه در توان داریم به کار میگیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. سال گذشته کشور میزبان به ما روادید نداد و امسال تلاش می کنیم تا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

حسن رنگرز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: برای رقابت های امیدهای جهان هرچه در توان داریم به کار میگیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. سال گذشته کشور میزبان به ما روادید نداد و امسال تلاش می کنیم تا یک دوره غیبت را جبران کنیم. به هر حال ما قهرمان جهانیم و سایر رقیبان از ایران حساب می‌برند.

وی افزود: شرایط بچه ها خوب است و می‌دانیم که از این رقابت ها چه می‌خواهیم. تیم امید پشتوانه اصلی تیم ملی است و فرنگی کاران ایران باید از این فرصت بزرگ برای نشان دادن توانایی و استعداد خود نهایت بهره را ببرند. گاهی اوقات یک تورنمنت می‌تواند سرنوشت یک کشتی گیر را تغییر دهد و بچه‌ها باید با صد در صد توان خود روی تشک کشتی بروند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه گفت: بعد از این رقابت‌ها با یک تاخیر کوچک عازم رقابت‌های جهانی چهار وزن غیر المپیکی هستیم. تمام خوب‌های جهان برای این رقابت‌ها می آیند و مسابقات بزرگی در پیش است اما ما هم چهار نفر از بهترین‌های دنیا را در اختیار داریم.

رنگرز درباره ترکمیب تیم ملی تصریح کرد: پویا دادمرز، ایمان محمدی و برادران گرایی را به این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم. فکر می‌کنم هر چهار فرنگی کار کوه انگیزه هستند تا بتوانند بار دیگر ثابت کنند بهترین‌های دنیا هستند و از هیچ رقیبی نمی‌ترسند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn