تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 9:40
11 بازدید
کد خبر : 354835

هیچ نژادی برتر از دیگران نیست | اخبار ورزشی

هیچ نژادی برتر از دیگران نیست | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: حمله گوادیولا به جنگ هایی که به دلیل برتری جویی شکل می گیرد جنگ‌های جهان ناشی از این باور غلط است که ما برتر هستیم به گزارش خبرگزاری دانشجو، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچستر سیتی، در کنفرانس بازی خارج از خانه مقابل وولورهمپتون (که ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز می

جامعه ورزشی آفتاب نو:

حمله گوادیولا به جنگ هایی که به دلیل برتری جویی شکل می گیرد

جنگ‌های جهان ناشی از این باور غلط است که ما برتر هستیم

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچستر سیتی، در کنفرانس بازی خارج از خانه مقابل وولورهمپتون (که ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز می شود) گفت: جنگ‌های امروز جهان در درجه اول به این دلیل رخ می‌دهند که “ما فکر می‌کنیم از دیگران برتر هستیم و این حقیقت ندارد.”

گواردیولا به جنگ‌های جاری در جهان اشاره کرد و گفت: “در حال حاضر برخی افراد به این دلیل که در یک مکان خاص به دنیا آمده‌اند، فکر می‌کنند بهتر از دیگران هستند. اما جهان بسیار بزرگ است و باید ذهنی باز داشت.”

وی افزود: “آنچه در اسراییل، روسیه، اوکراین، غزه و همه آفریقا رخ می‌دهد، وحشتناک است. تمام این اتفاقات به دلیل این باور اشتباه است که ما برتر از دیگران هستیم، در حالی که این‌گونه نیست.”

گواردیولا در پاسخ به سؤالی در مورد بحث‌های جاری پیرامون انتخاب یک مربی خارجی، یعنی توماس توخل آلمانی، برای هدایت تیم ملی انگلیس، گفت: “توخل انتخاب شده است، پس تبریک می‌گویم. این یک شغل عالی است. پس از ۹ سال حضورم در اینجا، فقط می‌توانم بهترین آرزوها را برای تیم ملی انگلیس داشته باشم. من سرمربی سیتی هستم و توخل منصوب شده است، بنابراین بقیه مسائل اهمیتی ندارد.”

او افزود: “یک چیز هست که هیچ‌کس نمی‌تواند در آن دخالتی داشته باشد و آن محل تولد است. من تصمیم نگرفتم که کاتالان باشم، همان‌طور که هیچ‌کس انتخاب نکرده که انگلیسی باشد.”

گواردیولا در ادامه گفت: “من درک می‌کنم که مردم ترجیح می‌دهند یک مربی انگلیسی داشته باشند، اما اگر تیم ملی با یک مربی انگلیسی عملکرد ضعیفی داشته باشد، با انتقادات شدید روبرو خواهد شد.”

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn