تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:18
14 بازدید
کد خبر : 355094

تیم داوری بازی ایران و قطر برای قضاوت بازی پرسپولیس و السد

تیم داوری بازی ایران و قطر برای قضاوت بازی پرسپولیس و السد

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم داوری بازی السد – پرسپولیس از روز سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا اعلام شد و یک تیم داوری ژاپنی نام‌آشنا، این بازی را قضاوت خواهد کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یک تیم داوری ژاپنی، بازی پرسپولیس و السد که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود را قضاوت می‌کند. این تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم داوری بازی السد – پرسپولیس از روز سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا اعلام شد و یک تیم داوری ژاپنی نام‌آشنا، این بازی را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یک تیم داوری ژاپنی، بازی پرسپولیس و السد که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود را قضاوت می‌کند. این تیم داوری البته برای ما و قطری‌ها نام‌هایی آشنا هستند.
آراکی یوسوکه داور ۳۸ ساله ژاپنی این مسابقه خواهد بود که همین چند روز قبل، بازی ایران و قطر از مقدماتی جام‌جهانی را در کشور امارات سوت زد. کمک‌های او نیز مانند آن پیکار «یون میهارا» و «کوتو واتانه‌به» خواهند بود.
«ریو تانیموتو»، داور چهارم است. کمک داور ویدیویی (VAR) و دستیار وی به ترتیب «هیریوکی کیمورا» و «کازاهارا هیروکی» خواهند بود. افسر VAR نیز «راید محمد احمد باخدر» از یمن است.
کمیسر (ناظر) بازی هم «ایلکای پارک» از کره جنوبی است و «کومالیسواران سانکار» از هند نیز نظارت بر امر داوری را بر عهده خواهد داشت.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn