تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:27
347 بازدید
کد خبر : 355106

همه چیز پرونده بیرانوند را ماست‌مالی کردند/ شاید ماجرای رشوه بیشتر از چیزی بوده که گفته شد/ السد این‌قدر خوب است که استقلال را ببرد!

همه چیز پرونده بیرانوند را ماست‌مالی کردند/ شاید ماجرای رشوه بیشتر از چیزی بوده که گفته شد/ السد این‌قدر خوب است که استقلال را ببرد!

رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با آفتاب نو، درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند در خصوص ادعای پرداخت رشوه به برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: وقتی حکمی در رابطه با پرونده‌ای که همه چیز آن مثل روز روشن است صادر می‌شود ولی با واقعیت متفاوت است شک می کنیم

رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با آفتاب نو، درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند در خصوص ادعای پرداخت رشوه به برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: وقتی حکمی در رابطه با پرونده‌ای که همه چیز آن مثل روز روشن است صادر می‌شود ولی با واقعیت متفاوت است شک می کنیم که آیا از جای دیگری در آن دخالت شده است؟ آیا اسم فرد یا افرادی به این پرونده باز شده که نباید می شده؟ اینها همه ایجاد شبهه می کند.

چطور بابت شهامت بیرانوند تشویقش نکردند!

وی افزود: وقتی علیرضا بیرانوند به این صراحت می‌آید و در دوربین‌ها می‌گوید که به برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مبلغی را به عنوان شیرینی داده این خودش جرم است. چون تحت هر شرایطی اگر این کار را کرده باشد یا نکرده باشد مرتکب جرم شده است چون حتی به اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم تهمت زده است. در این صورت چطور ممکن است که همه چیز با یک عذرخواهی حل و فصل شود! خوب شد بابت این شهامت که این حرفها را زده به او جایزه ندادند.

شاید شیرینی‌بگیرها بیشتر بودند!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: کاملا مشخص است که همه چیز در حال ماست‌مالی شدن است. امیدوارم این موضوع به این شکل نبوده باشد که تعداد افراد شیرینی گرفته از بیرانوند بیشتر بوده که حالا می‌خواهند هر طور شده سر و ته این ماجرا را جمع کنند. آنچه از اتفاقات اخیر به نظر ما می‌رسد این است که ماجرا در حال بیخ پیدا کردن بوده که خواستند آن را جمع و جور کنند.

قانون نباید با فقیر و غنی تعارف داشته باشد

یوسفی خاطرنشان کرد: سوال من از مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان قضایی کشورمان این است که اگر به جای بیرانوند یک آدم عادی چنین ادعایی کرده بود به همین شکل راحت از کنارش می‌گذشتند؟ آیا قانون بین افراد تفاوتی قائل می‌شود؟ آیا قانون برای پولدار و فقیر یکی نیست؟ آیا قانون برای چهره‌های مشهور و به قول امروزی‌ها سلبریتی نرمش نشان می‌دهد ولی برای یک آدم عادی یا یک کارگر ساده تمام و کمال اجرا می‌شود؟ قطعاً مسئولان قضایی کشور باید به این موضوع رسیدگی کنند. حتی اگرفدراسیون فوتبال هم این حکم را صادر کرده باشد مدعی العموم به خاطر رسانه‌ای شدن این موضوع می‌تواند در این باره هر دو طرف را بازخواست کند. هم بیرانوند هم آن‌هایی که به آنها اتهام زده شده.

همه چیز پرونده بیرانوند را ماست‌مالی کردند/ شاید ماجرای رشوه بیشتر از چیزی بوده که گفته شد/ السد این‌قدر خوب است که استقلال را ببرد!

سعید صادقی ثابت کرد در حد پرسپولیس نیست

یوسفی همچنین درباره وضعیت پرسپولیس و احتمال کنار گذاشته شدن سعید صادقی از این تیم خاطرنشان کرد: آفرین به آقای گاریدو که با بازیکن بی‌انضباط برخورد می‌کند. سعید صادقی به هیچ عنوان بازیکنی در حد پرسپولیس نیست. حالا هم که او را برای یک بازی کنار گذاشته بودند نباید ساکش را جمع می‌کرد و می‌رفت. بازیکن باید تابع دستورات سرمربی باشد نه اینکه خودش بخواهد برای خودش تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: شاید سرمربی اسپانیایی می‌خواسته سعید صادقی آسیب نبیند یا برنامه دیگری برای او داشته ولی حالا که این اتفاق افتاد مشخص می‌شود که گاریدو به هیچ عنوان از سعید صادقی راضی نبوده و با کوچکترین اتفاق یعنی همین ماجرای قهر کردنش او را کنار گذاشته است تا خیال خودش را هم راحت کند.

السد اینقدر خوب است که استقلال را ببرد نه پرسپولیس

یوسفی درباره بازی پیش روی پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: با توجه به اینکه تیم‌های قطری چندان قدرتمند نیستند و در آن کشور فقط یکی دو تیم خوب وجود دارد من مطمئنم بچه‌های پرسپولیس می‌توانند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند. اگر هم استقلال به این تیم باخت به خاطر این بود که اوضاع خود استقلال به هم ریخته بود وگرنه تیم السد با اینکه تیم خوبی است ولی حریف سختی برای پرسپولیس نخواهد بود.

پرسپولیس هنوز با صلابت برنده نمی‌شود

یوسفی در پایان تاکید کرد: متاسفانه عملکرد تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر آنطور که باید و شاید قاطعانه و قدرتمندانه نبوده است. ما برنده شدیم و امتیاز هم گرفته‌ایم اما از این تیم پرسپولیس با این نفرات توقع می‌رود با صلابت در زمین بازی کند و تیم حریف نتواند ما را تحت فشار قرار بدهد. امیدوارم نتایج یکی بعد از دیگری به سود ما باشد و در نهایت پرسپولیس دوباره قهرمان شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn