تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:00
18 بازدید
کد خبر : 355139

نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس برای معرفی کشور ثالث

نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس برای معرفی کشور ثالث

جامعه ورزشی آفتاب نو: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای که از طریق فدراسیون فوتبال در اختیار قرار گرفت، خواهان معرفی کشور ثالث برای میزبانی مسابقات لیگ نخبگان آسیا شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران بعد از مصاف با السد، در چهارمین پیکار خود از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان)، دوشنبه، ۱۴

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای که از طریق فدراسیون فوتبال در اختیار قرار گرفت، خواهان معرفی کشور ثالث برای میزبانی مسابقات لیگ نخبگان آسیا شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران بعد از مصاف با السد، در چهارمین پیکار خود از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان)، دوشنبه، ۱۴ آبان، میزبان الغرافه خواهند بود. این بازی با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال و فیفا، امکان برگزاری در ایران را ندارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین ارتباط با ارسال نامه‌ای که از طریق فدراسیون فوتبال ایران در اختیار باشگاه قرار گرفت، خواهان معرفی کشور ثالث و ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه شد.
از اولویت‌های باشگاه پرسپولیس برای انجام این مسابقه با توجه به سهولت سفر و امکان حضور هواداران پرسپولیس و تماشاگران ایران، کشور امارات است. در این ارتباط پس از اخذ تصمیم نهایی، مراتب به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn