تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 19:55
11 بازدید
کد خبر : 355424

خط و نشان گاریدو برای قطری‌ها: خوب می‌شناسم‌تان!

خط و نشان گاریدو برای قطری‌ها: خوب می‌شناسم‌تان!

به گزارش آفتاب نو، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم دور گروهی لیگ نخبگان آسیا عصر فردا (دوشنبه) مهمان تیم فوتبال السد قطر است. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی فردا مهم است چون بازی‌های لیگ نخبگان آسیا بازی‌های مهمی‌اند اما برای پرسپولیس فرقی ندارد چون همه بازی‌های

به گزارش آفتاب نو، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم دور گروهی لیگ نخبگان آسیا عصر فردا (دوشنبه) مهمان تیم فوتبال السد قطر است. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی فردا مهم است چون بازی‌های لیگ نخبگان آسیا بازی‌های مهمی‌اند اما برای پرسپولیس فرقی ندارد چون همه بازی‌های ما مهم‌اند. می‌دانیم السد تیم ارزشمندی است و بازیکنان قوی و کادر فنی قوی‌ای دارد. ما آمده‌ایم تا سه امتیاز بازی را بگیریم چون سه امتیاز بازی برای ما مهم است و با همین هدف به قطر آمده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: همان طور که گفتم بازی فردا برای ما مهم است و همه می‌خواهیم فصل خوبی در لیگ نخبگان داشه باشیم. می‌خواهیم روی بازی فردا تمرکز کنیم. هواداران همیشه برای ما مهم بوده‌اند و به خاطر  آنها روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و تا آخرین لحظه در بازی تلاش خواهیم کرد.

گاریدو در ادامه گفت: آن چیزی که مهم است، بازی است. در بازی فردا بازیکنان خوبی حضور دارند و تلاش می‌کنند. دو تیم خوب فردا به مصاف هم می‌روند و من بازیکنان حریف را می‌شناسم چون قبلا با آنها کار کرده‌ام.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn