تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 23:01
23 بازدید
کد خبر : 355592

گاریدو: برای ۳ امتیاز دیدار با السد به قطر آمده‌ایم

گاریدو: برای ۳ امتیاز دیدار با السد به قطر آمده‌ایم

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا از آن جهت برای ما اهمیت دارد که اینجا آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم و در راه صحیح صعود به مرحله بعد باشیم. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس ایران مقابل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا از آن جهت برای ما اهمیت دارد که اینجا آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم و در راه صحیح صعود به مرحله بعد باشیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس ایران مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: بازی مهمی مقابل السد داریم. بازی‌های لیگ نخبگان مهم است، ولی برای پرسپولیس فرقی ندارد و همه بازی‌ها برای ما مهم است. السد تیم ارزشمندی است و بازیکنان و کادر فنی قدرتمندی دارد و به خوبی می‌دانیم حریف ما کیست. بازی فردا از آن جهت برای ما اهمیت دارد که اینجا آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم و در راه صحیح صعود به مرحله بعد باشیم. سه امتیاز این بازی برای ما مهم است و به همین قصد هم به قطر آمدیم.
سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: همان طور که گفتم بازی فردا برای ما مهم است و همه می‌خواهیم فصل خوبی در لیگ نخبگان داشته باشیم. می‌خواهیم روی بازی فردا تمرکز کنیم. هواداران همیشه برای ما مهم بوده‌اند و به خاطر آنها روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و تا آخرین لحظه در بازی تلاش خواهیم کرد.
گاریدو در ادامه تصریح کرد: آن چیزی که مهم است، بازی است. در بازی فردا بازیکنان خوبی حضور دارند و تلاش می‌کنند. دو تیم خوب فردا به مصاف هم می‌روند و من بازیکنان حریف را می‌شناسم چون قبلا با آنها کار کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه شناختی از تفکرات سانچس سرمربی اسپانیایی تیم السد قطر دارد، خاطرنشان کرد: آن چیزی که مهم است، ما دو تیم هستیم. مهمترین موضوع، بازیکنان هر تیم که فردا در زمین هستند بازیکنان خوبی خواهند بود تا داخل زمین بجنگند برای پیروزی. زمین و استادیوم خوب هستند و این‌ها اهمیت دارند. دو باشگاه خوب و دو سرمربی در راستای این هستند که بازی را ببرند. کادر فنی حریف را به خوبی می‌شناسم چون قبلاً با من کار می‌کردند و شناخت خوبی از آنها دارم.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn