تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 8:32
10 بازدید
کد خبر : 355965

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سایت تمرینی آتش‌نشانی قم

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سایت تمرینی آتش‌نشانی قم

جامعه ورزشی آفتاب نو: معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۸۰ درصدی مرکز آموزش آتش‌نشانی قم خبر داد و گفت: از جمله بخش‌های این پروژه علاوه بر ساخت سوله اصلی، احداث فضاهای آموزشی و زمین باز ورزشی است. به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی‌زاده گفت: فاز نخست پروژه احداث سایت تمرینی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سایت تمرینی آتش‌نشانی قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۸۰ درصدی مرکز آموزش آتش‌نشانی قم خبر داد و گفت: از جمله بخش‌های این پروژه علاوه بر ساخت سوله اصلی، احداث فضاهای آموزشی و زمین باز ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی‌زاده گفت: فاز نخست پروژه احداث سایت تمرینی آتش‌نشانی واقع در بلوار آیت‌الله بروجردی با مبلغ اولیه ۴۷ میلیارد تومان در حال اجرا است و این قرارداد به صورت ۱۲ ماهه بسته شد.

وی افزود: از جمله بخش‌های این پروژه علاوه بر ساخت سوله اصلی، احداث سوله با فضاهای آموزشی در کنار فضای اصلی، نگهبانی، سرویس بهداشتی و فضای زمین باز ورزشی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه پیشرفت این پروژه بالای ۸۰ درصد است، تصریح کرد: در آینده نزدیک بحث تأسیسات مکانیکی و اتاق برق، سیستم‌های تهویه، پله‌ها، پروژکتورها و نورپردازی‌ها، احداث دیوارهای پیرامونی و تکمیل انشعابات نیز انجام می‌شود.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: تا سه ماه آینده این سایت که محل بسیار مناسبی برای آموزش و تمرین آتش‌نشانان است، به بهره‌برداری خواهد رسید و تحویل سازمان آتش نشانی می‌شود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn