تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 9:34
9 بازدید
کد خبر : 356021

واکنش لکلرک به پیروزی در گرندپری آمریکا

واکنش لکلرک به پیروزی در گرندپری آمریکا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ گرندپری آمریکا شب گذشته با برتری شارل لکلرک از تیم فراری ایتالیا به پایان رسید. اسکار پیاستری (مک‌لارن) و مکس فرستاپن (ردبول) رده‌های دوم و سوم این گرندپری را به خود اختصاص دادند. لکلرک پس از پیروزی در گرندپری فرمول یک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ گرندپری آمریکا شب گذشته با برتری شارل لکلرک از تیم فراری ایتالیا به پایان رسید. اسکار پیاستری (مک‌لارن) و مکس فرستاپن (ردبول) رده‌های دوم و سوم این گرندپری را به خود اختصاص دادند.

لکلرک پس از پیروزی در گرندپری فرمول یک آمریکا گفت: خیلی خوشحالم. آخر هفته سختی بود، اما به ماشین اعتماد داشتم، سرعت داشتم و همه چیز درست پیش رفت. پس از مسابقه مقدماتی چندان ترسی نداشتیم، اما فکر می‌کردیم که حریفان هم بهبود خواهند یافت، در نهایت سریع‌ترین بودیم و پیروز شدیم.

راننده تیم فراری ایتالیا اظهار داشت: شروع فوق‌العاده‌ای داشتم، می‌دانستم در پیچ اول فشرده خواهد بود و در بخش سرعت به دلیل موقعیت بد کمی شکست خوردم. با این وجود خوش‌شانس بودم، زیرا سرعت ماشین بسیار خوب بود و می‌خواهم از مهندسانی که برای آماده کردن به‌روزرسانی‌ها زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم. تمام تیم عالی کار می‌کند، بنابراین من خوشحالم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn