تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 10:23
7 بازدید
کد خبر : 356070

گل‌محمدی باید خیلی از مسائل را در تیمش تغییر دهد

گل‌محمدی باید خیلی از مسائل را در تیمش تغییر دهد

جامعه ورزشی آفتاب نو: /خوزستان بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال گفت: گل محمدی بیشتر از همیشه می‌داند که برای ساختن فولادی منظم و پرقدرت باید خیلی از مسائل را در تیمش تغییر دهد. شهرام عطارزاده در گفت و گو با آفتاب نو،درباره شکست سنگین فولاد مقابل آلومینیوم اراک، اظهارکرد: یحیی گل محمدی باید شکست مقابل آلومینیوم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/خوزستان بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال گفت: گل محمدی بیشتر از همیشه می‌داند که برای ساختن فولادی منظم و پرقدرت باید خیلی از مسائل را در تیمش تغییر دهد.

شهرام عطارزاده در گفت و گو با آفتاب نو،درباره شکست سنگین فولاد مقابل آلومینیوم اراک، اظهارکرد: یحیی گل محمدی باید شکست مقابل آلومینیوم را فراموش کند و از امروز تیمش را جهت رویارویی با سپاهان آماده کند تا فولاد یک بازی حساب شده به نمایش بگذارد. فولادی‌ها باید به صورتی بازی کنند که ابتدا میانه میدان را از حریف بگیرند و هافبک‌های کناری فولاد باید در رفت و برگشت‌ها سریع عمل کنند و از همان جناح نیز پایه ریزی حملات فولاد را داشته باشند. به خصوص مدافعان فولاد که باید از پس ستاره‌های سپاهان برآیند. البته یوسفوف دروازه‌بان فولاد باید با مدافعان خود صحبت کرده و روی توپ‌ها ارسالی با عجله عمل نکند تا دروازه‌اش بسته بماند. بدون شک اگر فولادی‌ها این موارد را به خاطر بسپارند می‌توانند سپاهان را با مشکل مواجه سازند و یک پیروزی شیرین را در خانه به دست آورند. ضمن این که شکست در اراک را جبران کرده و دل هواداران را شاد خواهند کرد.

وی ادامه داد: شکست ۴ بر ۲ مقابل آلومینیوم نشان می دهد که فولاد در خط دفاع دچار مشکلاتی شده و متاسفانه عملکرد این تیم ثابت می‌کند که کمبود بازیکن در چند جناح احساس می‌شود؛ البته دوندگی و تلاش زیاد خط هافبک فولاد بعد از دریافت گل اول باعث شد تا میانه میدان را در اختیار گرفته و حریف را تحت فشار قرار دهند و ضمن جبران گل خورده، یک گل دیگر هم به ثمر برسانند ولی فولادی‌ها در نیمه دوم نتوانستند نتیجه را حفظ کنند و بر اثر غفلت خط دفاعی، بازی برده را باختند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: گل محمدی حالا بیشتر از همیشه می‌داند که برای ساختن یک تیم منظم و پرقدرت باید خیلی از مسائل را در تیمش تغییر دهد. او می‌داند حمایت تمام قد اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه را در کنار خود دارد و این بهترین امتیاز است. به هر حال فولاد این بازی را واگذار کرد اما شاید از این مسابقه درس‌های بسیاری آموخته باشد و من هنوز اعتقاد دارم فولاد می‌تواند بهترین نتایج را در فصل جاری به دست آورد.

او در پایان نیز عنوان کرد: در شرایط فعلی فولاد نیازمند آرامش هم در بخش مدیریتی و هم کادرفنی است تا این آرامش بتواند به بازیکنان درون زمین نیز انتقال پیدا کند.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn