تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:16
23 بازدید
کد خبر : 356128

بازیکنان پرسپولیس همچنان جا دارند که بهتر شوند

بازیکنان پرسپولیس همچنان جا دارند که بهتر شوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است اما جا دارد که بازیکنان بهتر عمل کنند. به گزارش سایت خبری پرسون، رحیم یوسفی، در خصوص عملکرد پرسپولیس تا هفته هشتم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در روند پیروزی قرار گرفته است و می توانند آن را حفظ کنند. بازیکنان پرسپولیس همچنان جا دارند که بهتر


پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است اما جا دارد که بازیکنان بهتر عمل کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، رحیم یوسفی، در خصوص عملکرد پرسپولیس تا هفته هشتم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در روند پیروزی قرار گرفته است و می توانند آن را حفظ کنند. بازیکنان پرسپولیس همچنان جا دارند که بهتر شوند. در حال حاضر پرسپولیس مربی خوبی دارد و بقیه موارد به بازیکنان مربوط است.

وی درباره خط خوردن نام سعید صادقی از لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل السد گفت: در همه جای دنیا وقتی شما قراردارد می‌بندید و حرفه ای پول می گیرید باید حرفه ای رفتار و عمل کنید. ممکن است مربی صلاح نداند از شما در بازی استفاده کند. باید تابع خواسته های مربی باشید. مربی اگر قرار باشد به بازیکن باج دهد دیگر مربی نیست. گاریدو بهترین کار را کرده است و اگر برخورد انضباطی صورت نگیرد مشکلات زیادی به وجود می آید.

این پیشکسوت درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت: بچه ها خود را در بازی قبلی نشان دادند. این بازی ها به حد زیادی برای آنها اهمیت دارد. فکر می کنم خوب ظاهر می شوند. اورونوف و کنعانی که غایب هستند از بازیکنان خوب پرسپولیس هستند و بودنشان کمک زیادی به تیم می‌کند. حال که این دو نیستند، افراد جایگزین باید تلاش کنند تا مسئولیت خود را به درستی انجام دهند.

رحیمی درباره بازگشت کریم باقری به کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: اگر افراد اطراف مربی بخواهند برای او استرس ایجاد کنند و آرامش او را بهم بزنند، رشته کار از دست او در می رود. با برگشت باقری آرامش زیادی به تیم منتقل می شود. گاریدو مربی بزرگی است و با کادر فنی‌ که دارد می تواند موفق شود. همه فوتبالیست های ما در یک سطح هستند. بازیکنان تمامی تیم ها در روزی که با پرسپولیس بازی دارند، سعی می‌کنند بهترین نسخه خود را نشان دهند تا شناخته شوند. پرسپولیس باید خیلی قوی تر ظاهر شود تا بتواند این بازیکنانی که می خواهند دیده شوند را مدیریت کند. فکر می کنم در حال حاضر پرسپولیس از باقی تیم‌ها برتر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مواقع دیده ام که بازیکنان حتی در سطح ملی، در دقیقه نود نشده پای آنها دچار گرفتی می شود. این نشان می دهد که از لحاظ بدنی عقب هستند. بازیکن باید حداقل ۹۰ دقیقه را راحت بازی کند. زمان ما در زمین خاکی بازی می کردیم و سپس در لیگ و هیچگونه مشکلی نداشتیم اما در این دوره می شنویم که بازیکنان سه روز باید ریکاوری کنند. بازیکن باید آمادگی خود را حفظ کند. در تمامی رشته های ورزشی ، ورزشکاران باید سختی بکشند و خود را آماده نگه دارند. باید روی این موارد تمرکز کنند تا اینگونه نشود که دقیقه ۸۰ عضله آنها بگیرد.


منبع: همشهری

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn