تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:25
23 بازدید
کد خبر : 356137

۲ استقلالی از جدایی بختیاری‌زاده خوشحال می‌شوند!

۲ استقلالی از جدایی بختیاری‌زاده خوشحال می‌شوند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، آرش رضاوند بازیکنی است که در زمان حضور نکونام در استقلال بازیکن ثابت این تیم بود و حتی اعتراض هواداران به سبک بازی او هم شرایط او را تغییر نداد.  در نقل و انتقالات تابستانی هواداران برای عدم تمدید قرارداد رضاوند کمپین تشکیل دادند اما این موضوع

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، آرش رضاوند بازیکنی است که در زمان حضور نکونام در استقلال بازیکن ثابت این تیم بود و حتی اعتراض هواداران به سبک بازی او هم شرایط او را تغییر نداد.  در نقل و انتقالات تابستانی هواداران برای عدم تمدید قرارداد رضاوند کمپین تشکیل دادند اما این موضوع هم تصمیم سرمربی وقت استقلال را تغییر نداد.

با این حال سهراب بختیار زاده در ۲ بازی که هدایت موقت استقلال را برعهده گرفته در مجموع فقط ۱۱ دقیقه برابر هوادار از رضاوند استفاده کرده است و او در بازی با ذوب آهن ۹۰ دقیقه نیمکت نشین بود.

آرمان رمضانی دیگر بازیکنی است که در زمان نکونام چه به عنوان بازیکن ثابت و چه تعویضی برای استقلال بازی می‌کرد و از شرایطش در این تیم راضی بود و گل‌های حساسی هم برای آبی‌ها زده بود.

با این رمضانی هم در ۲ بازی برابر هوادار و ذوب آهن نیمکت نشین بوده است و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است تا اینطور به نظر برسد او هم از شرایطش راضی نیست.

به نظر می‌رسد رمضانی و رضاوند از جدایی بختیاری زاده از استقلال در پایان بازی با النصر راضی هستند چراکه می‌توانند با حضور موسیمانه، شرایط شان را تغییر بدهند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn