تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:56
47 بازدید
کد خبر : 356163

خوشحالی ۲ استقلالی از جدایی بختیاری‌زاده

خوشحالی ۲ استقلالی از جدایی بختیاری‌زاده

به نظر می‌رسد دو بازیکن استقلال از جدایی سهراب بختیاری‌زاده در پایان بازی با النصر در هفته سوم لیگ برتر خوشحال هستند. به گزارش سایت خبری پرسون، آرش رضاوند بازیکنی است که در زمان حضور نکونام در استقلال بازیکن ثابت این تیم بود و حتی اعتراض هواداران به سبک بازی او هم شرایط او


به نظر می‌رسد دو بازیکن استقلال از جدایی سهراب بختیاری‌زاده در پایان بازی با النصر در هفته سوم لیگ برتر خوشحال هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون، آرش رضاوند بازیکنی است که در زمان حضور نکونام در استقلال بازیکن ثابت این تیم بود و حتی اعتراض هواداران به سبک بازی او هم شرایط او را تغییر نداد. در نقل و انتقالات تابستانی هواداران برای عدم تمدید قرارداد رضاوند کمپین تشکیل دادند اما این موضوع هم تصمیم سرمربی وقت استقلال را تغییر نداد.

با این حال سهراب بختیار زاده در ۲ بازی که هدایت موقت استقلال را برعهده گرفته در مجموع فقط ۱۱ دقیقه برابر هوادار از رضاوند استفاده کرده است و او در بازی با ذوب آهن ۹۰ دقیقه نیمکت نشین بود.

آرمان رمضانی دیگر بازیکنی است که در زمان نکونام چه به عنوان بازیکن ثابت و چه تعویضی برای استقلال بازی می‌کرد و از شرایطش در این تیم راضی بود و گل‌های حساسی هم برای آبی‌ها زده بود.

با این رمضانی هم در ۲ بازی برابر هوادار و ذوب آهن نیمکت نشین بوده است و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است تا اینطور به نظر برسد او هم از شرایطش راضی نیست.

به نظر می‌رسد رمضانی و رضاوند از جدایی بختیاری زاده از استقلال در پایان بازی با النصر راضی هستند چراکه می‌توانند با حضور موسیمانه، شرایط شان را تغییر بدهند.


منبع: خبرورزشی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn