تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:56
35 بازدید
کد خبر : 356296

درآمد چند ده میلیاردی استقلال از بازی برابر النصر در دبی

درآمد چند ده میلیاردی استقلال از بازی برابر النصر در دبی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، شاید در ابتدا حکم AFC برای برگزاری بازی استقلال و النصر در زمین بی طرف، آبی ها را ناراحت کرد اما بازی در چمن با کیفیت و همچنین درآمدهای جانبی، می تواند این آزردگی خاطر را جبران کند. استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه راشد دبی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، شاید در ابتدا حکم AFC برای برگزاری بازی استقلال و النصر در زمین بی طرف، آبی ها را ناراحت کرد اما بازی در چمن با کیفیت و همچنین درآمدهای جانبی، می تواند این آزردگی خاطر را جبران کند. استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه راشد دبی که متعلق به تیم شباب الاهلی است، میزبان النصر است؛ همان استادیومی که هفته گذشته پذیرای نبرد تیم ملی برابر قطر هم بود. گنجایش استاد راشد ۱۲ هزار نفر است و قطعا اگر ورزشگاه آزادی در دسترس بود و شرایط اجازه می‌داد، استقلالی‌های خیلی بیشتری می‌توانستند از کریستیانو رونالدو و هم تیمی‌هایش پذیرایی کنند اما همین تعداد هم می‌تواند باشگاه را به سود قابل توجهی برساند.

آنطور که اعلام شده، بلیت VVIP این استادیوم که بهترین قسمت آن محسوب می‌شود، ۲۵۰۰ درهم امارات ( نزدیک به ۴۵ میلیون تومان) ارزش گذاری شده که عدد بسیار نجومی محسوب می‌شود. اما برای سکوها، بلیت ها از ۱۵۰ درهم تا ۵۰۰ درهم قیمت گذاری شده که یعنی در کمترین حالت، چیزی حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باید برای تماشای بازی استقلال از نزدیک هزینه کرد. نکته جالب، درآمدی است که استقلالی‌ها بابت این مسابقه بدست می‌آورند که شاید حتی از بازی در تهران هم تا این اندازه عایدی وجود نداشت!

اگر میانگین قیمت بلیت‌های بازی را ۳۰۰ درهم درنظر داشته باشیم و ورزشگاه هم پر شود، با قیمت روز ارز چیزی کمتر از ۷۰ میلیارد تومان بابت بلیت فروشی درآمد حاصل می شود. هرچند مشخص نیست توافق مدیران استقلال با مسوولان استادیوم راشد بر چه مبنایی بوده اما پیش بینی می شود حدود نیمی از این مبلغ ( تقریبا ۳۰ الی ۳۵ میلیارد تومان) به باشگاه ایرانی می رسد که قطعا درآمد خوبی خواهد بود و باید دید چگونه هزینه می شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn