تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:31
34 بازدید
کد خبر : 356389

محمدعباس یوسف‌وند به عنوان رئیس دادگستری فیروزکوه معرفی شد

محمدعباس یوسف‌وند به عنوان رئیس دادگستری فیروزکوه معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه  با حضور  حاجی‌رضا شاکرمی قائم مقام دادگستری کل استان تهران و جمعی از مسئولان قضایی و شهرستانی در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد. در این مراسم حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران گفت:صدور

به گزارش جام جم آنلاین تهران،آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه  با حضور  حاجی‌رضا شاکرمی قائم مقام دادگستری کل استان تهران و جمعی از مسئولان قضایی و شهرستانی در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

در این مراسم حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران گفت:
صدور حکم در مسائل کیفری و مجازات حبس یک استثنا بوده زیرا اصل بر این می‌باشد که باید مجازات دیگری در نظر گرفت، در احکام زندان باید سعی شود تا حد امکان نعمت آزادی از کسی سلب نشود مگر در موارد خاص، قاضی باید با آینده‌نگری و براساس فرهنگ منطقه حکم زندان را بدهد.

وی تاکید کرد:احکام مجازات باید با در نظر گرفتن اصلاح مجرم و با هدف بازگشت به خانواده باشد، قاضی باید اخلاق حرفه‌ای داشته، در هر شرایط مردم و مراجعین را تفهیم کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:وظیفه داریم با رعایت اقتدار، شجاعت، سلامت و بی‌طرفی احترام مراجعین حفظ شود، زیرا در غیر این صورت مجرمان به مردم تعرض خواهند کرد، مجرمان باید مشاهده کنند که نماینده جمهوری اسلامی شجاعت و عدالت و اقتدار دارد و همه در برابر قانون مساوی هستند.

در ادامه این مراسم با تقدیر و تکریم از زحمات اسماعیل درزی، محمدعباس یوسف‌وند با حکمی از سوی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان فیروزکوه منصوب شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn